درباره فلزیاب و گنج یاب

فلزیاب با عمق زنی بالا

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا

فلزیاب وسیله ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می شود. دستگاه فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

 

 

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

یک فلزیاب خوب چه قابلیت هایی دارد؟

بالانس زمین

Ground Balance یک تنظیم متغیر است که عمق تشخیص را در زمین های معدنی افزایش می دهد. این زمین ممکن است دارای نمک باشد، مانند شن و ماسه ساحل مرطوب یا ذرات ریز آهن، مانند زمین قرمز. این مواد معدنی به همان طریق که هدف انجام می دهد به میدان انتقال یک آشکارساز پاسخ می دهند. با توجه به جرم بسیار زیاد زمین نسبت به هدف دفن شده، اثر کانی سازی می تواند اهداف کوچک را به راحتی پوشانده باشد. برای اصلاح این تنظیمات Ground Balance سیگنال های زمینی را از بین می برد، بنابراین شما به وضوح سیگنال های هدف را می شنوید و با سر و صدای زمین حواس شما را پرت نمی کند.

تفکیک فلزات

تفکیک توانایی ردیاب فلز در شناسایی اهداف دفن شده بر اساس خاصیت رسانایی و یا آهنی آنها است. با شناسایی دقیق یک هدف دفن شده می توانید تصمیم بگیرید که آن را حفر کنید. یا آن را به عنوان یک ناخواسته در نظر بگیرید و به جستجو ادامه دهید. ردیاب های میناب اعداد شناسایی هدف (Target ID). و / یا Target Tones را برای نشان دادن نوع هدفی که شناسایی شده تولید می کنند.

عمق کاوش

عمق تشخیص نیز به فناوری ردیاب و بسیاری از عوامل محیطی بستگی دارد. از عوامل تاثیرگذار بر میزان عمق زنی یک دستگاه فلزیاب می توان این موارد را نام برد: اندازه هدف، شکل هدف، جهت هدف، ماده مورد نظر، جنس زمین، سیم پیچ های جستجو و…

 

 

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

انواع فلزیاب

فلزیاب های تفریحی (VLF)

این دسته فلزیاب ها که اغلب کوچک و بسیار سبک می باشند. دیسک استاندارد آن ها حدود ۲۵ سانتیمتر می باشد و عمق کاوش فلز آنها معمولا یک متر و کمتر از یک متر می باشد. می توانند یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق حدودی یک متری زمین پیدا کند. فلزیاب های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده اند. فلزیاب های تفریحی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و پیشرفته می باشند قدرت تفکیکی کم و بیش برابر با ۸۰٪ دارند. به این منظور که می توانند فلزات آهنی را از فلزات غیر آهنی با دقت ۸۰ درصد جدا کنند. قدرت تفکیک کم آن ها برای اشیای فلزی که به سطح زمین بسیار نزدیک هستند مناسب می باشند.

طلایاب های پیشرفته (PI)

فلزیاب های پیشرفته، نسبت به دیگر فلزیاب ها  قدرت بسیار بیشتری دارند. طلایاب های پیشرفته دارای وزن نسبتا سنگینی هستند. چون در آنها به ولت مصرف مضاعف برق از باتری های اسیدی مشابه موتورسیکلت (باتری های سنگین) استفاده می شود. و معمولا خود فلزیاب یا باتری آنها یا هر دوی آنها. به کمر بسته می شود. فلزیاب های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی توانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می دهند. فلزیاب های پیشرفته ساده هستند و مانیتور ندارند.

دستگاه های فلزیاب صنعتی

از فلزیاب های صنعتی در صنعت های مختلف مانند فرش ماشینی . چوب بری، صنایع بسته بندی و کارخانه ها استفاده می شود.

 

 

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب های با امکان فرستنده و گیرنده (TR)

دستگاه فلزیاب فرستنده – گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو. و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولا به شکل مربع می باشند تشکیل شده اند. فلزیاب های فرستنده / گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مثل لوله آب و رگه های بزرگ فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی به آن انبوه یاب گفته می شود. به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب، کار کردن با این فلزیاب ها سخت است. از دیگر معایب دستگاه تی آر سخت بودن کار با دستگاه، گم کردن هدف و ضعف در تعیین محل دقیق فلز، اشتباهات زیاد می باشد که به همین خاطر خرید عمومی زیادی ندارند.

فلزیاب های فرکانسی

فلزیاب و طلایاب با فرکانس پایین که از نوع فلز یاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیکی و تشخیصی و سطح و حجم ترشهولد یا تارگت ایکس می باشند. توان بالای در تشخیص و تفکیک فلزات و اهداف مانند طلا و … را به صورت مجزا از یکدیگر داشته و در هر نوع محیطی که خاک بد. زمین بد یا زمین آلوده باشد به راحتی می تواند اهداف را تفکیک کند و تشخیص دهد. و اپراتور یا کاربر فلزیاب باید با این نوع فلزیاب تمرین کرده زیرا با تمرین، تجربه بدست می آورد و با مهارت خود می تواند این نوع فلزیاب فرکانس پایین را در هر نوع محیط کار متناسب تنظیم کند تا عامل کشف طلا یا هدف واقعی شود.

فلزیاب حرارتی راداری زمینی

سیستم حرارتی راداری زمینی از منابع زیر دست یا پائین دست رادار زمینی دستی می باشد. این دسته سیستم ها از نظر عملکرد دارای قدرت بالایی می باشد و با تعیین عدد (VDI) و ابعاد هدف ترشهولد (THRESHOLD) می تواند واکنش دقیقی را برای تشخیص هدف، طلا یا انواع فلزات با رنگ مربوط را داشته باشد، اما برای عملیات نیازمند تجربه بالا اپراتور است.

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب برای عمق زنی بالا

انواع فلزیاب ها با توجه به عوامل مختلفی که قبل تر به برخی از آن ها اشاره شد میزان عمق کاوش متفاوتی را ارائه می دهند. اما به طور کل دستگاه های فلزیاب نقطه زن معمولا عمقی بین ۱.۵ تا ۲ متر و فلزیاب های پالسی عمقی کمی بیشتر از این را کاوش می‌کنند. برای شناسایی اهداف در عمق بالای ۳ متر نیاز به خرید دستگاه های اسکنر می‌باشد که در ادامه به معرفی بهترین نوع فلزیاب های نقطه زن و پالسی  همچنین بهترین دستگاه های اسکنر می‌پردازیم.

بهترین فلزیاب با قابلیت نقطه زنی

دستگاه‌های نقطه زن برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورداستفاده قرار می‌گیرند. فلزیاب‌های نقطه زن یکی از حیاتی‌ترین سیستم‌های برای کشف گنج و دفینه بشمار می‌روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند.  فلزیاب‌های نقطه زن که امروزه برای کشف فلزات مورداستفاده قرار می‌گیرند معمولا شامل موارد زیر می‌شود:

کدام فلزیاب نقطه زن بهتر است؟

 

 

فلزیاب با عمق زنی بالا 09197977377

فلزیاب با عمق زنی بالا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

دستگاه اسکنر چیست و کدام دستگاه بهتر است؟

اسکنرها دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان فلزاتی که در عمق زمین و یا درون اجسامی مانند سنگ و صخره مدفون شده‌اند را کشف کرد. در حالت کلی می‌توان گفت هدف اصلی این دستگاه کمک به افراد برای پیدا کردن فلزاتی است که درون زمین، دیوار، صخره و یا …. دفن شده‌اند.

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *