درباره فلزیاب و گنج یاب

دستگاه سکه یاب حرفه ای

دستگاه سکه یاب حرفه ای 09197977377

دستگاه سکه یاب حرفه ای

پیدا کردن سکه های باستانی آرزوی هر کاوشگری است. همانطور که می دانید هر دستگاه فلزیاب را مختص کار و شرایط خاصی طراحی و تولید می کنند. جنس اکثر سکه های باستانی از طلا می باشد و از آنجایی که طلا یک فلز مغناطیسی نیست پس پیدا کردن آن با دستگاه های فلزیاب معمولی امری غیر ممکن است. یک دستگاه سکه یاب به دستگاهی گفته می شود که سیستم تفکیک آن قابلیت تمایز دادن انواع فلزات کشف شده را داشته باشد.

هرچه این سیستم تفکیک قوی تر و دقیق تر باشد قیمت نیز بیشتر است. بیشتر دستگاه های سکه یاب از سیستم VLF بهره می برند در حالیکه عمق دفینه های ایران معمولا بیشتر از ۲ متر است و به همین دلیل به دستگاهی با سیستم کارکرده پالسی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

اما دستگاههایی که از سیستم کارکرد VLF بهره می برند دقت بیشتری در پیدا کردن قطعات ریز طلا دارند و همچنین سیستم تفکیک در آنها عمل کرد بهتری دارد اما از عمق کاوش بسیار کمتری بهره می برند.

 

 

دستگاه سکه یاب حرفه ای 09197977377

دستگاه سکه یاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

انواع سکه یاب

علاوه بر سیستم کارکرد فاکتور های دیگری نیز در دسته بندی این دستگاه ها دخیل هستند. از لحاظ سیستم هشدار به اپراتور می توان دستگاه های سکه یاب را به دو دسته تصویری و بوقی دسته بندی کرد. یک دستگاه سکه یاب تصویری میتواند تصویری رنگی از اهداف در زیرزمین به اپراتور نشان دهد و به او کمک کند تا تصمیم های بهتری بگیرد. به صورت کلی به این تصویرها می توان ۶۰-۷۰ درصد اطمینان کرد.

برخی از این دستگاه ها قابلیت نمایش راهروها و اتاقک های زیرزمینی را نیز دارا می باشند که به اپراتور را در پیدا کردن دفینه ها کمک شایانی می کند. نوع ارزانتر آنها دستگاه سکه یاب بوقی است به محض پیدا کردن هدف با صداهای مختلف به اپراتور هشدار می دهد. این صداهای متفاوت هر یک نشان دهنده جنس و عمق هدف می باشد و به صورت کلی قیمت این دستگاه ها کمتر از نوع تصویری می باشد.

انواع دیگری از دستگاه سکه نیز موجود می باشند که دستگاه های شعاع زن و آنتن راداری معروف هستند. اگرچه کاربرد اصلی آن ها پیدا کردن سکه نیست اما می توان از آنها برای پیدا کردن سکه های طلا و گنج استفاده کرد. از این دستگاه ها به عنوان یک دستگاه فلزیاب مکمل استفاده می شود. یعنی در عملیات کاوش علاوه بر داشتن آنها به یک دستگاه فلزیاب معمولی نیز نیاز دارید.

 

 

دستگاه سکه یاب حرفه ای 09197977377

دستگاه سکه یاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

قیمت دستگاه سکه یاب

قیمت یک دستگاه سکه یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. در ایران قیمت دستگاه سکه یاب تابع عوامل بسیاری می باشد که از آن جمله می توان به قیمت ارز، نوع دستگاه سکه یاب ، تکنولوژی و سیستم به کار رفته در آن، قابلیت ها و امکانات و … اشاره کرد. یک دستگاه خارجی به طور معمول دارای قیمتی بسیار بالاتر از نمونه مشابه ایرانی می‌باشند و دلیل آن نیز به وجود موانع قانونی در امر واردات و خرید و فروش این دستگاه ها بر می گردد. برای اطلاع از قیمت دستگتاه مورد نظر خود و دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه سکه یاب و طلایاب با کارشناسان ما در تماس باشید.

یک دستگاه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • یک گنج یاب حرفه‌ای باید دارای عمق کاوشی بیش از ۲ متر باشد
  • استفاده از سیستم پالسی چون دارای بیشترین عمق کاوش و همچنین کمترین حساسیت به مواد معدنی موجود در خاک ایران  می باشند.
  • سازگاری با انواع کویل در سایز های مختلف
  • هرچه قدرت تفکیک یک دستگاه دقیق تر و بالاتر باشد از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آید
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • یک دستگاه سکه یاب حرفه‌ای باید دارای تنظیماتی باشد که آزادی عمل بیشتری را به اپراتور فلزیاب بدهد

 

 

دستگاه سکه یاب حرفه ای 09197977377

دستگاه سکه یاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

خرید دستگاه سکه یاب

یکی از بهترین سیستم ها به منظور کشف سکه ها و سایر اهداف مدفون در زمین، فلزیاب سیمپلکس پلاس محصول شرکت نوکتا ماکرو در کشور ترکیه می‌باشد. این فلزیاب با عمق زنی مفید ۲ متر و سایر ویژگی های حرفه ای از بهترین دستگاه ها برای کاوشگران می‌باشد. با خرید این دستگاه از شرکت آسیامدرن آموزش کامل کار با دستگاه به صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه داده خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه حرفه ای سیمپلکس پلاس کلیک کنید.

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *