درباره فلزیاب و گنج یاب

بهترین فلزیاب جهان

بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان

فلزیاب ها به دلیل کاربرد فراوان در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. برای انتخاب بهترین نوع فلزیاب و مدل مناسب آن برای خود باید با توجه به نیاز و اهدافی که دارید اقدام به خرید کنید. در این مقاله به ارائه توضیحاتی درباره بهترین فلزیاب ها و ویژگی های آن ها می پردازیم.

اما در دستگاه های فلزیاب تصویری چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود. ما می توانییم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای ۳ بعدی معروف شده اند.

حتی برخی از دستگاه های گنج یاب می توانند نوع فلز، درصد خالص بودن آن و همین طور نقطه دقیق را به صورت کاملا تضمینی به شما ارائه دهند. در واقع اگر می خواهید خرید مطمئن داشته باشید، نخست باید مدلی مناسب را انتخاب کرده تا از یک فروشنده معتبر تهیه فرمائید.

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

معرفی بهترین فلزیاب تصویری موجود در ایران و جهان

بیشتر افرادی که تا کنون دستاه فلزیاب ندیده اند. یا با آن کار نکرده اند گمان می کنند که این دستگاه، دستگاهی است. که آن را روی زمین قرار می دهند و بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد.

که این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است. ولی باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است. سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد.

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آورن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانییم. دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم. اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

بهترین فلزیاب تصویری کدام مدل است؟

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر پیشرفته هستند. می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند. سرعت پردازش زیدی داشته باشند. از بهترین فلزیاب تصویری می باشند. هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند.

این سنسورها را خریداری کرده و با یک درایور دست ساز به فروش می رسانند. که باید گفت خرید این نوع دستگاه های فلزیاب تقلبی برای کاوش کاملا کار اشتباه می باشد. برای خرید فلزیاب تصویری حتما باید از مشاوران حرفه ای شرکت فلزیاب آسیا مدرن که دارای سال ها تجربه در این امر هستند در ارتباط باشید.

 

معرفی بهترین فلزیاب

  1. همیشه سعی کنید فلزیابی را انتخاب کنید که راحت در دست قرار بگیرد و حمل کردن آن سبک باشد. چرا که کاوش در زمین نیاز به زمان و جستجو زیاد دارد و در صورتی که فلزیاب شما سنگین باشد.
  2. این توصیه کمی تجربی می باشد و ربطی به خرید فلزیاب ندارد ، در هنگام کاوش باید لباس و کفش مناسب برای قدم زدن داشته باشید.

بهترین فلزیاب، توسط کاوشگران برای جستجو و تفکیک انواع فلز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما برای شناسایی انواع فلز به بهترین فلزیاب نیاز خواهید داشت.

فلزیابی مناسب و ارزش خرید دارد که دارای قابلیت تفکیک پذیری و شناسایی فلزات گران بها و با ارزش از فلزات بی ارزش باشد.

 

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

کدام یک از فلزیاب ها بهتر هستند؟

انواع مختلف فلزیاب امروزه در بازار موجود می باشد، در این مقاله شما را در انتخاب بهترین فلزیاب راهنمایی خواهیم کرد. قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم جهت خرید دستگاه می باشد.

عواملی مانند عمق نفوذ در خاک، قابلیت بالانس دستی و اتوماتیک، کیفیت و کارایی. دقت و ثبات و شرکت سازنده در تعیین قیمت یک دستگاه فلزیاب تاثیر مستقیم دارند. تمامی دستگاه های زیر تولید شرکت آسیا مدرن ایران هستند. که با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و همچنین با تست خاک چند لایه و صخره در حضور مشتری به فروش می رسند.

 

فلزیاب GPZ 7000

دستگاه گنج یاب GPZ ۷۰۰۰ به روزترین سیستم ساخته شده توسط شرکت MINELAB استرالیا است. که نسخه بروز سری قبلی خود یعنی GPX 5000 می‌باشد و قادر است تا عمق ۳ متر نفوذ کرده است.
فلزات بی ارزش و با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. قابلیت حذف ذرات بالای این دستگاه آن را به یکی از بهترین دستگاه‌های نقطه زن در جهان تبدیل کرده است.
بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

فلزیاب GPX 5000

یک دستگاه گنج یاب بی نظیر ساخت ماینلب استرالیا با تنظیمات فوق العاده برای استفاده در هر نوع خاک و دقت فوق العاده بالا بی شک دستگاه فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ می باشد. که در بین اپراتورهای ایرانی محبوبیت بسیاری دارد.

فلزیاب GPX 5000 دارای تکنولوژیهای خاص عبارت از حس کردن چندین دوره ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT)، و تنظیم زمانبندی الکترونیکی هوشمند (SETA) می باشد.

همچنین دارای عملکرد بالا قادر به یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می باشد و همچنین امکانات بیشتری نیز دارد.

 

 

طلایاب ایمپکت

فلزیاب ایمپکت یکی از دستگاه های اولیه ماکرو ترکیه هست که چند فرکانسی می باشد. برای جسم های گران بهای کوچک مانند سکه نیز کاربرد دارد.
در این دستگاه با لمس دکمه کنترلی هر فرکانس، جست و جوی کاوش شروع می شود. همچنین می توانید به راحتی تغییر بدهید. فرکانس های ایمپکت ۵ و ۱۴ و ۲۰ کیلو هرتز می باشند.

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب ایمپکت عبارتند از:

  • عمق زنی: تقریبا ۱.۷ متر
  • لوپ (کویل): ۳ لوپ کویل ۱۸ و ۲۸ و ۴۰ سانتی متر
  • استفاده تا عمق آب:
  • کشور سازنده: نوکتا ماکرو ترکیه
  • هزینه: به صرفه
  • توانایی: تشخیص همه فلزات گرانبها
  • صدای دستگاه: لرزش در زمان پیدا کردن جسم هدف
  • گارانتی: ۲ سال
  • پشتیبانی: تمام وقت
بهترین فلزیاب جهان 09197977377

بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

فلزیاب EXP 5000

سریع‌ترین و بی‌عیب‌ترین فلزیابی که تا به حال ساخته شده است. فلزیاب exp 5000 است عمق نفوذ آن در زمین ۱۸متر است از چندین سیستم برای تفکیک و اسکن استفاده می‌کند.
درصد خطای آن نزدیک به صفر است. استفاده از آن بسیار ساده و قابل فهم است. این دستگاه را می‌توانید به صورت بیسیک یا با یک سری تجهیزات اضافه خریداری کنید.

از دیگر امکانات دستگاه فلزیاب exp 5000 میتوان به چند مورد اشار ه کرد:

  • سیستم Magnetometer برای تشخیص فلزات با خاصیت فرو مغناطیسی
  • دسترسی به حالت Ground Scan برای اسکن رنگی و سه بعدی داده ها
  • استفاده از سیستم جهت یابی و GPS
  • مجهز به سیستم Super Sensor برای افزایش دقت و عمق کاوش دستگاه
  • آنتن های ۲۵ , ۵۰ , ۷۵ , ۱۰۰ سانتی متری که میتوانید متناسب با محیط کاوش از آنها استفاده کنید
  • بهره گیری از سیستم DDV برای تفکیک فلزات گرانبها از مواد بی ارزش
  • مجهز به سیستم Livestream جهت اسکن کردن زنده زمین و مشاهده آن با عینک مخصوص

 

خدمات پس از فروش شرکت آسیا مدرن:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید. که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید. دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید.

بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید. یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید. برای خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب اسیامدرن در تماس باشید.

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران است.

که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

 

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *