نقطه زن

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000

دستگاه فلزیاب GPX 5000 محصول شرکت ماینلب استرالیا (MINELAB) یک دستگاه تشخیص فلزات است که برای شناسایی فلزات زیرزمینی و کنترل کیفیت فلزات استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از فناوری پیشرفته تشخیص مغناطیسی، می‌تواند فلزات را در عمق‌های مختلف زیرزمین شناسایی کند. دستگاه GPX 5000 محصول شرکت آلمانی OKM است و دارای قابلیت‌هایی مانند تشخیص فلزات از جمله طلا، نقره، برنج، برنز، آهن و… در عمق‌های مختلف، تشخیص توده‌های معدنی، پیدا کردن محل‌های کندن فلزات و حتی شناسایی مواد آلی مانند زغال سنگ و دیگر مواد زیرزمینی را دارا می‌باشد.

دستگاه GPX 5000 یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیص فلزات است که برای کارآیی بالا در شناسایی فلزات استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به تکنولوژی MPS، بهترین عملکرد را در شناسایی فلزات در عمق‌های بسیار زیاد و در شرایط سخت ترنیز عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین، دستگاه GPX 5000 دارای قابلیت‌هایی مانند شناسایی فلزات در بسترهای معدنی، شناسایی محیط‌های با موجودیت فلزات بالا، شناسایی فلزات در بستر رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و … است.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

ویژگی و مشخصات فلزیاب GPX 5000

این دستگاه دارای عملکرد بالا. در یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد. شما با این دستگاه می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید. برای شرایط خاص خاک بهینه شده و با امکانات دیگر. به آرامی و آهسته در خاک های سخت نفوذ می کند. و با رابط کاربری خیلی آسان حتی برای کاربران مبتدی نیز خیلی بهتر است.

تنظیمات طلایاب GPX 5000

  • زمانبندی و تنظیم نمک_ طلا: برای شناسایی قطعات ریز فلزات در زمین های شور مانند ساحل دریا مناسب است.
  • تنظیم طلای خالص: عمق و حساسیتی زیاد ارائه می‌دهد. و قطعات فلزات بسیار زیادتری از آنچه تصور می شود که در زمین وجود داره می‌شناسد.
  • زمانبندی و تنظیم سکه ـ عتیقه جات: عمیق ترین حالت جستجو حتی برای زمین های هموار است.

قابلیت بالانس خودکار

امکان روشن کردن راحت دستگاه و شروع جستجو و ردیابی را فراهم می‌کند. علاوه بر تنظیمات برای جستجوی عمومی و عمق بالا، تنظیم برای جستجو در شرایط دارای مواد معدنی بسیار زیاد. قطعات زمین یا جالیز، دارای ضایعات زیاد. و نشان دادن دقیق محل قطعات ریز هم از امکانات این دستگاه می‌باشد.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

فناوری MPS

MPS (چند دوره سنجش) فن آوری پیشرفته پالس القایی (PI(Minelab است که پالس های دوره های مختلف را منتقل می کند. MPS همچنین سیگنال دریافتی را در چندین دوره زمانی نمونه می گیرد که اجازه می دهد سیگنال های هدف و سیگنال های زمین از هم جدا شوند. و به طور موثر سیگنال زمین را می تواند از معدنی ترین نقاط زمین حذف کند. در حالی که هنوز هم به طلای کوچک و عمیق حساس است. این به عمق زیاد در زمین بسیار معدنی کمک می کند.

فناوری DVT

فناوری پیشرفته (DVT (Dual Voltage Technology القایی پالس Minelab است که از پالس هایی با دو سطح ولتاژ برای تقویت بیشتر MPS استفاده می کند. دو سطح ولتاژ بهمراه پالس های دوره زمانی مختلف که توسط MPS منتقل می شوند کار می کنند. تا میزان توان انتقال یافته به زمین را افزایش دهند. DVT همچنین اجازه می دهد تا بیشتر سیگنال زمین از بین برود و بیشتر باعث افزایش عمق و حساسیت شود. تا به عمق واقعی در زمین بسیار معدنی پی برده شود.

 

 

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 09197977377

بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

نحوه عملکرد دستگاه فلزیاب نقطه زن پالسی GPX 5000

به کارگیری ویژگی ها و عملکرد منحصر به فرد. در این دستگاه سبب شده است. که تکنولوژی ثبت شده تضمین نماید. که نقطه زن های GPX می توانند به طور آرام و آهسته در میان شرایط زمین بسیار سخت نیز نفوذ نمایند، درحالی که هنوز عمق زیاد و حساسیت بالا نسبت به قطعات فلزات را نیز دارا می باشند.

متخصصین و حرفه ای ها آگاهی دارند. که دستگاه های GPX قادر به تشخیص دادن. و یافتن طلا در عمقی بیشتر از بقیه دستگاه ها. در تمامی شرایط زمینی می باشند. به این دلیل ما با اطمینان بیان می کنیم که دستگاه طلایاب GPX 5000 از نظر عمق دارای برتری و مزیت می باشد. با زمانبندی هایی بیشتر از قبل، ۸ زمانبندی موجود در فلزیاب جی پی ۵۰۰۰ تغییرات دیجیتال و پردازش الکترونیکی در دستگاه را تغییر می دهد.

عمق زنی فلزیاب GPX 5000

میزان عمق زنی این دستگتاه با توجه به اندازه و نوع هدف، زمین محل مورد کاوش و عوامل متعدد دیگر متغیر است ولی میانگین آن چیزی بین ۱.۵ الی ۲ متر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خرید فلزیاب، با کارشناسان مجرب شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

2 نظر برای “بررسی ویژگی های فلزیاب GPX 5000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *