فلزیاب

لوازم اصلی دستگاه مورگان ۲۰۰۰۰

مورگان ۲۰۰۰۰

 

دستگاه مورگان ۲۰۰۰۰  یکی از جدیدترین توسعه ها در زمینه فلزیاب پالسی می باشد. این دستگاه از حساس ترین و مطمن ترین فلزیاب هایی است که در حال حاضر موجود می باشد. این دستگاه حاصل سال ها تلاش های زیادی برای ساختن این مدل دستگاه شده است. از جمله امکان طبقه بندی فلزات نیز فراهم شده است.

دستگاه مورگان  ۲۰۰۰۰  با استفاده از پیشرفته ترین قطعات الکترونیک دنیا به صورت دیجیتال عمل می کند. و در نوع خود منحصر به فرد می باشد. این دستگاه توسط میکروکنترولرهای پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها می پردازد. و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص می دهد.

لوپ های بزرگ تا عمق ۸.۵ متر را کاوش می کنند که این برد بلند فقط از طریق سیستم پالسی امکان پذیر است. این دستگاه قادر به یافتن مکان شی فلزی در هوا به همان اندازه ای که در زمین قاذر است می باشد. جلوه های خاص این دستگاه شامل حساسیت و ثبات بالا به همراه استفاده و کارایی آسان و ساده می باشد. برای به وجود آوردن این امکانات کلید بالانس اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

 

لوازم اصلی دستگاه MORGAN 20000

 

  1. یونیت اصلی
  2. کیف چزمی یونیت
  3. شارژ باطری
  4. لوپ ۵۰ سانتی متری
  5. باطری داخلی لیتیومی
  6. فریم پلیکانی ۱.۱(لوپ یک متر در یک متر) و بندهای مربوطه
  7. کیف برزنتی مخصوص حمل دستگاه و کلیه متعلقات
  8. هدفون
  9. کیف برزنتی فرم پلیکایی
  10. دسته لوپ
  11. پیچ و مهره پلاستیکی و واشر
  12. دفترچه راهنما

 

لوازم جانبیMORGAN 20000 (مورگان ۲۰۰۰۰)

 

  1. لوپ یونیورسال (کابل ۸ متری )
  2. لوپ ۲۵ سانتی متری

 

لوپ ها(COIL)

 

  1. لوپ ۵۰ سانتی متری
  2. لوپ ۲۵ سانتی متری
  3. فریم پلیکانی ۱.۱ (لوپ یک متری در یک متر)
  4. لوپ یونیورسال (کابل ۸ متری)

 

الف) لوپCM  ۵۰  جهت استفاده در شهر و مکان هایی می باشد که لوپ های بزرگ در عملکرد مشکل دارند. این لوپ با دسته مخصوص که قابلیت کشویی (کوتاه و بلند شدن به تناسب قد اپراتور) را دارد ارائه می شود.

ب) لوپ CM 25 جهت کاوش قطعات فلزی کوچک در اعماق کم همچنین جهت پاکسازی بخش. سطحی منطقه مورد نظر از ذرات و آلودگی های فلزی مزاحم برای کاوش بهترو دقیق تر با لوپ های بزرگتر استفاده می شود. مانند (سکه و یا انگشتر )

ج) فریم پلیکانی ۱.۱ (لوپ یک متر در یک متر) جهت کاوش برای اشیا فلزی با سطح بزرگتر استفاده می شود. که حتما باید یک نفر آن را در کنار اپراتور حما نماید. با این لوپ اشیا کوچک فلزی نادیده گرفته می شود.

د) لوپ یونیورسال این لوپ قابلیت تنظیم در ابعاد ۲متر در ۲متر مناسب می باشد. و به راحتی قابل حمل است و به دلیل قابلیت تنظیم به چهار اندازه کوچک از کوچک به بزرگ در هر نقطه و موقعیتی می توان از آن استفاده کرد.

 

 

 

مورگان 20000

مورگان ۲۰۰۰۰

 

 

 

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  @karshenas_zarshenasan     

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس بلال صمدی : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *