مقالات فلزیاب

قیمت فلزیاب و طلایاب

قیمت فلزیاب و طلایاب 09197977377

قیمت فلزیاب و طلایاب

دستگاه فلزیاب یک میدان مغناطیسی در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته ودستگاه فلزیاب با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود می شود و آنرا آشکار می کند. هر چه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد. عمق کشف فلز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به جنس فلز اندازه و شکل فلز تغییر می کند(کمتر یا بیشتر می شود).

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09197977377

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

انواع فلزیاب ها

فلزیاب های تفریحی (VLF)

این نوع فلزیاب ها معمولا خیلی سبک و کم حجم بوده و دیسک آنها کوچک(دیسک استاندارد آنها ۲۵ سانتی متر). است وعمق کاوش فلز آنها نیز معمولا کمتر از یک متر است. یعنی این که یک فلز مربع شکل به اندازه ۱متر در ۱متر را حداکثر از فاصله یک متری می توانند پیدا کند. فلزیاب های تفریحی برای کشف فلزات. در سطح خاک طراحی شده اند. این نوع فلزیاب ها دارای صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته هستند.

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب های حرفه ای دارای قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب ها هستند. فلزیابهای حرفه ای دارای وزن سنگینی هستند. زیرا در آنها به دلیل مصرف زیاد برق از باتری های اسیدی. شبیه موتورسیکلت استفاده شده. فلزیاب های حرفه ای قدرت تفکیک ندارند و نمی توانند فلزات آهنی را از غیر آهنی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند آشکار می کنند. فلزیاب های حرفه ای صفحه نمایشگر یا مانیتور ندارند و بسیار ساده می باشند.

فلزیاب صنعتی

از فلزیاب های صنعتی در صنایع مختلف. مانند فرش ماشینی.چوب بری و صنایع بسته بندی و کارخانه جات استفاده می شود.

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09197977377

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

فلزیاب چگونه کار می کند؟

جریانی که از سیم‌پیچ فرستنده عبور می‌کند، یک میدان الکترومغناطیسی به سمت پائین ایجاد می‌کند. فلزاتی که در این میدان قرار می‌گیرند، بخاطر خاصیت القاء الکترومغناطیسی از خود میدان مغناطیسی ضعیفی تولید می‌کنند. سیم‌پیچ گیرنده این سیگنالها را دریافت می‌کند و پس از تقویت به جعبه کنترل می‌دهد تا سیگنالها در آنجا تجزیه و تحلیل شوند. فلزیاب بطور تقریبی باتوجه به قوی یا ضعیف بودن میدان القایی می‌تواند تشخیص دهد که فلز در چه عمقی از زمین قرار دارد.

 

نکات مهم خرید فلزیاب

  1. نوع و سطح تکنولوژی: ابتدا باید تشخیص دهید که نوع فلزیابی که برای نیازهای خود می‌خواهید چیست؟ خریداران عموما از دستگاه‌های VLF برای کاربردهای سطحی و دستگاه‌های PI برای اسکن در عمق و زیر آب استفاده می‌کنند.

  2. بودجه: فلزیاب‌ها در بازار بین چندین دارای قیمت‌های مختلف هستند. بسته به اینکه چقدر می‌خواهید هزینه کنید. رنج قیمت‌ها می‌تواند باعث شود دستگاهی را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف انتخاب کنید.

  3. تفکیک: توانایی دستگاه در تشخیص بین انواع مختلف فلزات می‌تواند بسیار مفید باشد، خصوصا اگر به دنبال اهداف خاصی هستید.

  4. حساسیت و عمق: حساسیت به کوچکترین قطعات فلزی و عمقی که دستگاه قادر به شناسایی فلز است، دو ویژگی مهم دیگر هستند.

  5. سازگاری با محیط: برخی فلزیاب‌ها عمق بیشتری را پوشش می‌دهند، برخی طراحی شده‌اند تا در محیط‌های خاصی نظیر زیر آب کار کنند. بنابراین، محیطی که در آن قرار است از دستگاه استفاده کنید باید در نظر گرفته شود.

  6. ارگونومی و ساخت: فلزیاب باید راحت باشد تا با آن کار کنید. همچنین باید بررسی کنید که به خوبی ساخته شده است. و کیفیت ساخت مناسبی دارد.

قیمت فلزیاب و طلایاب 09197977377

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

قیمت دستگاه فلزیاب

میزان قیمت فلزیاب ها براساس برند، عملکرد و عوامل دیگر متغیر است. برای مثال قیمت یک دستگاه فلزیاب با قدرت کاوش در عمق بالاتر به نسبت دستگاهی که در عمق کمتری به جستجو می پردازد بیشتر است. در کل برای خرید طلایاب علاوه بر معیارهای مدنظر خود، یکی دیگر از فاکتورهای خرید قیمت محصول است. بسته به نوع محصولی که خریداری می کنید. قیمت ها متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید و اطلاع از به روز ترین قیمت فلزیاب ها با کارشناسان ما در شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

 

 

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *