درباره فلزیاب

قیمت فلزیاب لیزری

قیمت فلزیاب لیزری

قیمت فلزیاب لیزری

فلزیاب الکترونیکی لیزری از دسته فلزیاب فرکانسی یا فلزیاب جذبی میباشد که دارای سنسور مادون قرمز در مرحله اول باشد و در مراحل بعدی انواع سنسور فرکانسی مانند سنسور نوری حرارتی یا سنسور جذبی یا سنسور التراسونیک نصب نمود و این مشخصات سنسورها مربوط به کوئل الکترونیکی لیزری نیز میباشد و کوئل الکترونیکی لیزری بیشتر بر روی سیستمهای فلزیابی کارائی داشته که دارای تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD باشد و تنظیمات بر روی کوئل الکترونیکی لیزری با تنظیمات بر روی سیستم فلزیاب میتواند هماهنگ گردد تا توان سیستم فلزیاب برای تفکیک در عمق زیاد افزایش دهد.

 

 

قیمت فلزیاب لیزری

قیمت فلزیاب لیزری
فروش فلزیاب و طلایاب در سان طلایاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

ویژگی های فلزیاب لیزری آمریکایی

  • دارای طراحی مقاوم جهت جستجوهای مقاوم و دقیق
  • دارای توانایی تشخیص و واکنش نسبت به ذرات طلا و اشیای قدیمی پنهان شده در زمین
  • دارای باتری ۲۲۰ ولت
  • حساسیت بالا نسبت به هدف و تشخیص آن‌ها در اعماق بسیار زیاد
  • دایره لیزری قابل دید در شب
  • دارای وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • این فلزیاب دارای کیف برای حمل‌و‌نقل است.
  • دارای کاربری آسان برای افراد مبتدی
  • توانایی تشخیص اشیای فلزی مانند سکه، آهن، نقره و مس
  • از نظر کارکرد بسیار قابل‌اعتماد است.

 

این فلزیاب را یک نوع دماسنج برای جستجوهای علمی نیز می‌نامند. چنانچه به دنبال یک فلزیاب برای جستجو در اعماق زیاد هستید که دارای استحکام بالایی نیز باشد فلزیاب‌های آمریکایی بهترین گزینه هستند.

فلزیاب لیزر با تابش پرتو لیزری به ناحیه‌ای که مدنظر شما است آنجا را اسکن می‌کند. هرگاه پرتو لیزر به شی فلزی برخورد کند از طریق منعکس‌کننده تابش به کاربر اطلاع می‌دهد. این فلزیاب برای اهداف امنیتی، امنیت در فرودگاه‌ها، رویدادهای عمومی، تنظیمات صنعتی، باستان‌شناسی و گنج یابی استفاده می‌شود. این فلزیاب با اندازه‌گیری نور تابش شده نقطه هدف را پیدا می‌کند.

 

 

قیمت فلزیاب لیزری

قیمت فلزیاب لیزری
فروش فلزیاب و طلایاب در سان طلایاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

تاریخچه پیدایش فلزیاب لیزری آمریکایی

در سال ۱۹۸۰ اولین فلزیاب‌ها توسط شرکت‌های آمریکایی ساخته شدند؛ اما این فلزیاب‌ها دارای وزن بالایی بودن و ابعاد بزرگی نیز داشتند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در سال ۱۹۹۰ شرکت‌های آمریکایی فلزیاب‌هایی را طراحی کردند که از تابش لیزر برای جستجوی اشیا استفاده می‌کردند.

این دستگاه‌ها دارای دقت بسیار بالایی بودند و به‌زودی طرف‌داران زیادی پیدا کردند. شرکت‌های آمریکایی برای سال‌های زیادی در خط مقدم تولید دستگاه‌های فلزیاب بوده‌اند. توسعه فلزیاب‌ها توسط این شرکت‌ها نشان‌دهنده پیشرفت علم و تکنولوژی است. فلزیاب‌های جدید دارای وزن کم و قابلیت حمل راحتی برای کاربران هستند.

قدرت این فلزیاب آمریکایی بسیار بالا است و در بین دستگاه‌های مشابه نمره بالایی می‌گیرد. از تولیدکنندگان مشهور فلزیاب لیزری آمریکایی Garrett Metal Detectors، Fisher Research Labs و White’s Electronics را می‌توان نام برد. این شرکت‌ها نقش مهمی در کنترل کیفیت و امنیت ایفا کردند.

 

قیمت فلزیاب لیزری

قیمت فلزیاب لیزری
فروش فلزیاب و طلایاب در سان طلایاب۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

فلزیاب لیزری

مثال اول: برای تشخیص طلا و معادن مدفون شده اسکنر لیزری دمای زمین را ۲۵ درجه نشان می‌دهد و این دما ناگهان در یک سطح کوچک به ۲۸ درجه افزایش می یابد و سپس مجددا به دمای اولیه باز می گردد. باید توجه داشته باشید در محدوده ای که اسکنر دمای بالا‌تر از ۲۸ درجه را نشان می دهد معدن قرار دارد.

مثال دوم: در حفره های تو خالی اسکنر لیزری دمای زمین را ۲۵ درجه را نشان می دهد این دما ناگهان روی یک سطح کوچکتر یا شاید کمی بزرگتر به ۲۲ درجه می رسد در این محدوده یک فضای خالی وجود دارد که از بیرون قابل رویت نیست، زیرا هوای جمع شده در داخل آن از اطراف زمین گرم‌ تر هستند وقتی که هدف موردنظر زیر زمین باشد، به دلیل افزایش گرمای هوا ، این تغییر دما را میتوان از طریق جستجوگر لیزری نشان داد.

 

 

 

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

اینستاگرام:

https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷ تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *