درباره فلزیاب و گنج یاب

بهترین فلزیاب اورجینال

بهترین فلزیاب اورجینال 09197977377

بهترین فلزیاب اورجینال

فلزیاب چیست؟ فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. چگونه کار می‌کنند؟ دستگاه فلزیاب با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به داخل زمین کار می کند. هر یک از اشیا فلزی (اهداف) درون میدان الکترومغناطیسی انرژی پیدا کرده و دوباره یک میدان الکترومغناطیسی را از درون خود انتقال می دهند. سیم پیچ جستجوی آشکارساز. قسمت انتقال یافته را دریافت می کند و با تولید یک پاسخ هدف به کاربر هشدار می دهد.

از فلزیاب برای چه‌کاری استفاده می‌شود؟

از فلزیاب ها (گنجیاب ها) می توان در زمینه های مختلف برای یافتن اشیاء فلزی پنهان مانند ابزار، ضایعات فلزی، سیم مسی، آثار و حتی قطعات طلا استفاده کرد. فلزیاب ها همچنین می توانند برای بررسی رسانایی خاص یک جسم استفاده شوند تا ببینند آیا اقلام از فلزات ارزشمندی مانند نقره یا طلا ساخته شده اند یا خیر. در این مقاله به معرفی بهترین فلزیاب های اورجینال خواهیم پرداخت.

 

 

بهترین فلزیاب اورجینال 09197977377

رین فلزیاب اورج ینال فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

انواع فلزیاب

دستگاه های فلزیاب به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که برای نیازهای متفاوت طراحی و تولید شده اند. کاربر با توجه به نیاز و نوع هدف خود به انتخا یک دستگاه فلزیاب می‌پردازد. انواع این دستگاه ها شامل ۱- فلزیاب های نقطه زن ۲- فلزیاب های شعاع زن ۳- دستگاه های ردیاب ۴- طلایاب های تصویری و… می باشند. در ادامه مقاله به معرفی ند مورد از بهترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار می‌پردازیم.

بهترین فلزیاب های تصویری

فلزیاب تصویری چیست؟ دستگاه فلزیاب تصویری به عنوان یک سیستم کاربردی و حرفه ای در بین کاوشگران شناخته می شود که دارای امکانات و قابلیت های بسیاری عالی می باشد. فلزیاب تصویری یکی از چند مدل دستگاه فلزیاب موجود در بازار است. که توانسته موفقیت های بسیاری را در زمینه کشف گنج و دفینه برای کاوشگران به ارمغان بیاورد. چند نمونه از بهترین طلایاب های تصویری در ادامه آمده است. برای آشنایی با هرکدام از دستگاه های مورد نظر خود کافی‌ست مقاله ای را که به آن ارجاع داده می‌شوید. مطالعه نمایید.

 

 

 

بهترین فلزیاب اورجینال 09197977377

بهترین فلزیاب اورجینال فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

بهترین فلزیاب های نقطه زن

طلایاب نقطه زن چیست؟ دستگاه های نقطه زن همان طور که از نامشان هم پیداست، برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورد استفاده قرار می گیرند. فلزیاب های نقطه زن یکی از حیاتی ترین سیستم های برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین فلزیاب های نقطه زن می‌پردازیم:

 

 

ردیاب های برتر بازار

دستگاه ردیاب طلا (Gold Detector) یا فلزیاب طلا، یک نوع فلزیاب است که برای شناسایی طلا و سایر فلزات زیرزمینی به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از اصول فیزیکی مختلف، از جمله تغییر میدان الکترومغناطیسی، امواج الکترومغناطیسی و تغییر تراوش نور، فلزات را شناسایی می‌کند.
بهترین فلزیاب اورجینال 09197977377

بهترین فلزیاب اورجینال فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

نکات مهمی که پیش از خرید فلزیاب باید بدانید:

خرید دستگاه فلزیاب راهی است که می تواند شما را به اهداف خود در کاوش دفینه و طلا برساند. اما اگر این اقدام کورکورانه و بدون آگاهی قبلی صورت بپذیرد می تواند صدمات مالی و روحی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. متاسفانه بار ها مشاهده شده که افرادی فقط بر اساس شنیده ها از دوستان و آشنایان خود اقدام به خرید فلزیاب می کنند. که عملکرد و کارایی لازم را برایشان ندارد یا خود فرد توانایی کار با دستگاه را ندارد.

وقتی که می خواهید دستگاهی را خریداری کنید باید ببینید که آن دستگاه قابلیت ها و فاکتور های لازم را برای کاوش دفینه و فلزات را دارد یا نه. هر دستگاهی که در بازار می بینید (فلزیاب خارجی ، فلزیاب ایرانی شرکتی و فلزیاب های دست ساز) دارای کارایی و عملکرد خاص خود می باشد. ولی به صورت کلی باید دستگاه فلزیاب مورد نظر خود را بر اساس فاکتور های زیر بررسی کنید.

فاکتور های فلزیاب برتر

عمق کاوش فلزیاب

عمق نفوذ دستگاه در زمین یکی از مهمترین فاکتور های برای کاوشگران می باشد. یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید دارای حداقل عمق کاوش ۳ متر باشد. عمق کاوش دستگاه فلزیاب به عوامل گوناگونی از جمله تکنولوژی ساخت فلزیاب، نوع خاک محیط کاوش، شرایط آب و هوایی، جنس و اندازه هدف و… بستگی دارد.

تکنولوژی ساخت

دستگاه های فلزیاب از نظر تکنولوژی کارکرد شامل VLF و پالسی ، BFO هستند. اگر به دنبال دفینه های ارزشمند هستید که در عمق قرار دارد باید از فلزیاب بوقی پالسی استفاده کنید. اگر به دنبال تکه های طلا یا سکه در سطح زمین هستید می توانید از فلزیاب VLF کمک بگیرید.

 

 

بهترین فلزیاب اورجینال 09197977377

بهترین فلزیاب اورجینال فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

قدرت تفکیک فلزیاب

تفکیک فلزات یعنی اینکه دستگاه قادر است در حین کاوش فلزات مختلف مانند طلا ، آهن ، مس و … را از هم تفکیک کرده و هر یک را با بوق متفاوت یا به صورت عددی بر روی نمایشگر نشان دهد. هر چقدر یک دستگاه از قدرت تفکیک بسیار خوبی برخوردار باشد از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آید.

تنظیمات دستگاه

یک دستگاه فلزیاب خوب در کنار رابط کاربری بسیار راحت باید دارای تنظیماتی همچون بالانس فلزیاب ، محدود سازی عمق کاوش، تنظیم میزان حساسیت دستگاه و… باشد.

قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت فلزیاب اصلی ترین فاکتور برای خریداران محسوب می شود و باید در نظر بگیرید که همیشه قیمت بالا دلیلی بر باکیفیت بودن و کارایی دستگاه ندارد و همچنین ارزان بودن دستگاه دلیل بر بی کیفیت آن نیست.

به یاد داشته باشید که پیش از اقدام به خرید هرگونه دستگاهی اطلاعات کاملی درباره چگونگی عملکرد آن به دست آورید تا بهترین دستگاه را متناسب با نیازهای خود انتخاب نمایید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما در شرکت آسیامدرن آماده ارائه مشاوره رایگان. و راهنمایی شما در زمینه انتخاب بهترین فلزیاب اورجینال هستند. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز محصولات موردنظرتان با ما در تماس باشید.

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *