نقطه زن

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ یک فلزیاب بوقی است. این فلزیاب بوقی با توجه به ویژگی هایی که دارد و از طرفی با توجه به قیمت رقبای خود یک قیمت بسیار مناسب دارد. شما با فلزیاب اکوناکس equinox 900 دیگر نیاز به اجاره و تهیه هیچ گنج یابی نخواهید داشت. برای اطلاع از قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ و خرید دستگاه می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

دستگاه هایی که شرکت ماینلب تولید کرده است، به مرور پیشرفت کرده و معایبی که سری های قبلی داشته اند را برطرف کرده اند. سری ۹۰۰ این فلزیاب نقطه زن پالسی کاملترین و بهترین تولید از این شرکت می باشد، وزن دستگاه و جمع و جوری آن از مابقی اکوناکس ها بهتر می باشد.

یکی از پر فروش ترین دستگاه های جدید حال حاضر می باشد، که به تازگی تولید شده است. سیستم شناسایی این دستگاه خیلی بالاست و قدرت تفکیک آن یک تکنولوژی جدیدی را در محصولات ماینلب به ارمغان آورده است. این دستگاه کاملا ضد آب می باشد، چراغ قوه و لرزش دست از ویژگی های مثبت اضافه شده این دستگاه هستند.

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

بهترین عملکرد فلزیاب EQUINOX 900 چگونه است؟

این دستگاه در نرابر نفود آب و گرد و غبار مقاوم است. این فلزیاب ضد آب می تواند در مناطق معتدل و بارانی و حتی زیر عمق ۵ متری آب نیز فعالیت داشته باشد. این سیستم با فرکانس های که به عمق زمین می فرستد می تواند تا عمق ۱.۵ الی ۲.۲ متر زمین را کاوش کند و توانایی تشخیص همه فلزات گرانبها در تمامی مکان ها را دارد.

محدوده دمایی فعالیت این دستگاه از منفی ۱۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. محدوده دمایی، ذخیره آن منفی ۲۰ الی مثبت ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد. اکوناکس ۹۰۰ همچون فلزیاب مانتیکور از فناوری Multi_iQ بهره می گیرد، که به شما در گنج یابی و طلایابی کمک زیادی می کند.

 

مشخصات فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ عبارتند از:

حالت های جست و جو پارک – فیلد – ساحل – طلا
بررسی همه فلزات
پروفایل های سرچ ۸
دکمه پروفایل یوزر بله
فرکانس های عملکرد مالتی – ۴,۵,۱۰,۱۵,۲۰,۴۰
حذف نویز اتوماتیک ۱۹ کانال – دستی
بالانس زمینی اتوماتیک – دستی – ردیابی
حساسیت ۱ تا ۲۸
حجم هدف ۰ تا ۲۵
سطح آستانه ۰ تا ۲۵
شکاف آستانه ۰ تا ۲۵
شناسایی هدف ۱۱۹ بخش بریدگی: آهنی ۰ تا ۱۹ + غیر آهنی ۱ تا ۹۹
تن های هدف ۱ و ۲ و ۵ همه تن ها At – عمق dP
شکست تن (صدا) آهنی – غیر آهنی (t1,t2,t3,t4)
شکافت تن همه صداها قابل تنظیم – ۰ تا ۲۵
سرعت ریکاوری ۱ تا ۸
تنظیمات پیشرفته (Iron Bias) ۰ تا ۹
شاخص عمق ۵ سطح
قسمت های حذف ۱۱۹ قسمت
حالت کوچیک پین پوینت بله
صدای وایرلس بله
طول جمع شده ۶۱ سانتی متر – حالت باز ۱۴۴ سانتی متر
وزن ۱.۲۷ کیلوگرم
نمایش مونوکروم ال سی دی
نمایش و نور صفحه قفل خاموش – زیاد – متوسط – پایین
چراغ قوه روشن و خاموش
لرزش روشن و خاموش در نواحی
لوپ ۱۱ اینچ دابل دی – ۶ اینچ
صدای خروجی بلندگوی داخلی – هدفون سیمی و بی سیم
باتری ۳.۷V/5100 mAh
محدوده دمای عملیاتی -۱۰ تا +۴۰ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی -۲۰ تا +۷۰
فناوری کلیدی Multi-IQ

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

تکنولوژی مولتی آی‌کیو ویژه  محصولات شرکت ماینلب استرالیا

اگر شما اندکی با کاوش طلا آشنایی داشته باشید، معمولا محصولات شرکت ماینلب استرالیا هم به خوبی می‌شناسید. چرا که می‌توانید با انواع گنج‌یاب و فلزیاب این شرکت به سادگی به کاوش طلا بپردازید. در اکوناکس equinox 900 از تکنولوژی مولتی آی‌کیو استفاده شده است، تا دقت کاوش طلای شما را افزایش دهد. پس شما با فلزیاب equinox 900 می‌توانید طلا در مقدار کم، سکه و انگشتر باستانی را به سادگی پیدا کنید.

 

دارای حالت پین پوینت یا گنج‌یابی نقطه زن

معمولا اپراتورهای حرفه‌ای برای کاوش طلا در کنار استفاده از یک فلزیاب فرکانسی یک نقطه زن هم با خود می‌برند، تا دقت و سرعت کاوش آن‌ها بیشتر شود. اما با دستگاه نقطه زن equinox 900 به هیچ فلزیابی به صورت مکمل نخواهد داشت؛ چرا که این حالت به صورت تخصصی در این گنج‌یاب تعریف شده است.

 

بالانس زمین به صورت اتوماتیک و دستی

در زمان کاوش طلا ممکن است در زمین شوره‌زار و یا در زمین با خواص مغناطیسی و معدنی بالا قرار داشته باشید. این نوع زمین‌ها منجر به خطای دستگاه می‌شوند. شما با فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ می‌توانید به سادگی زمین را بالانس کنید و هیچ سیگنال اشتباهی مبنی بر طلا، نقره، الماس، جواهر، گنج و دفینه دریافت نخواهید کرد.

 

سیستم وایرلس و ویبره بسیار قوی

در محصولات شرکت ماینلب استرالیا معمولا تمرکز کاوشگر بسیار مهم است. شما با equinox 900 می‌توانید به سادگی از هدفون بی‌سیم و یا اسیپیکرهای خارجی قوی استفاده کنید. در زمان کاوش زیر آب تا عمق ۵ متری نیز می‌توانید از قابلیت ویبره آن استفاده کنید و متوجه وجود طلا و انواع گنج شوید.

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

دارای نور پس زمینه و چراغ قوه ویژه حالت کاوش طلا در شب

اگر شما یک کاوشگر حرفه‌‌ای طلا باشید، قطعا برخی مواقع به کاوش در شب نیاز دارید. شما می‌توانید برای دقت و کیفیت بالاتر از تجهیزات نقطه زن equinox 900 استفاده کنید. نور پس‌زمینه، LCD رنگی و همچنین چراغ قوه مخصوص برای کار کردن در شرایط تاریکی بسیار مفید خواهد بود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که این تجهیزات به هیچ‌وجه جلب توجه نمی‌کنند.

 

قابلیت کار در شرایط سخت آب و هوایی

معمولا اکثر گنج‌یاب‌های نقطه زن و یا فرکانسی در یک بازه دمایی خاص می‌توانند بازدهی مناسب داشته باشند. اما دقت و کیفیت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ به حدی بالا است که شما می‌توانید در دمای منفی ۲۰ درجه تا دمای مثبت ۷۰ درجه بدون هیچ خطایی به کاوش طلا بپردازید.

 

دارای گواهی نامه IP68

معمولا اپراتورهای تازه کار تصور دارند که گواهی‌نامه IP68 فقط برای کار کردن فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ در زیر آب است. اما باید گفت که این گنج‌یاب می‌تواند در محیط‌های پر از گرد و غبار و شن هم به خوبی کار کند. در این حالت دقت دستگاه شما برای سالیان طولانی حفظ می‌شود.

 

دارای کویل ۱۱ دابل و ۶ اینج گرد

معمولا کسانی که کاوش طلا را به صورت تخصصی انجام می‌دهند نوع کویل و همچنین اندازه آن را به دقت بررسی می‌کنند. اکوناکس equinox 900 دارای دو مدل کویل رایج است و شما به سادگی می‌توانید از این تجهیزات در هر فضایی استفاده کنید.

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

کاوش در محیط‌های مختلف

گنج یاب اکونوس ۹۰۰ می‌تواند در چهار حالت محیط مختلف شامل Park ،Beach ،Field ،Gold به کاوش طلا بپردازد. در این حالت شما می‌توانید در هر محیطی با توجه به ویژگی‌های دارد که یک کاوش طلای عالی داشته باشید.

فلزیاب اکوناکس equinox 900 می تواند حتی در زیر آب هم برای شما الماس، طلا، جواهر و سکه های قدیمی را پیدا کنید. این گنج یاب تا عمق ۵ متری بالاترین دقت بدون هیچ خطایی را دارد.

 

سوال خیلی از افراد این است که آیا اکوناکس ۹۰۰ قدرت تفکیک فلزات را دارد یا خیر؟

جواب این سوال بله است، اکوناکس ۹۰۰ را می توانید روی حالت gold تنظیم کرد و فقط طلا را برای شما شناسایی کند. تنظیمات دیگر دستگاه می توانید اشیاء بی ارزش را حذف کنید و حالت کاربری را در شناسه هدف خود روی غیر آهنی تنظیم کنید. غیر آهنی بودن آن باعث می شود فلزات گرانبها مانند طلا و جواهرات و نقره را برای شما کاوش کند.

محصولات شرکت ماینلب استرالیا از لحاظ قدرت تفکیک خیلی قدرتمند هستند. که اکوناکس ۹۰۰ هم جزوه بهترین های همین شرکت است. برای تفکیک و همچنین عمق های زیاد می تواند به راحتی اهداف پنهان شده درون زمین را برای شما عزیزان شکار کند.

لوپ های به کار شده در فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ دو عدد است، که از دو لوپ می توانید برای تفکیک و عمق زنی زیاد استفاده کنید. این سیستم به نسبت قیمتی که دارد عملکرد عالی دارد و در سال ۲۰۲۳ توانسته نیاز و رضایت مندی مشتری ها را جلب کند.

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *