فلزیاب

فلزیاب پروتون ترکیه

فلزیاب پروتون ترکیه09197977377-09197977577

معرفی فلزیاب پروتون ترکیه

معرفی دستگاه حفره یاب، ردیاب، نقطه زن تصویری PROTON ELIC LB-4 با سلام خدمت دوستان و مشتریان محترم. دستگاه جدیدی رو خدمتتون معرفی می کنم که از نظر فنی مرزهای فلزیابی را درنوردیده و با تکنولوژی متفاوتتر از فلزیاب های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایینتری بودند به راحتی با آنتن های سزیوم (Manyetik Sensor) رادیواکتیو و سنسور ترمال (Termal).

 

 

 

فلزیاب پروتون ترکیه 09197977377

فلزیاب پروتون ترکیه فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

فلزیاب Proton ELIC

۱- سنسور مگنتیک (Manyetik Sensor)

دستگاه پروتون الیچ بسته به سفارش مشتری دارای ۱ یا ۲ یا ۴ سنسور سزیوم رادیواکتیو برای جستجوی مگنتیک می باشد. موقع وصل کردن سنسورها به دستگاه بعد از ۶۰ ثانیه دستگاه آماده جستجو می باشد. بیشتر کارایی این قسمت برای جستجو در خشکی است.

۲- سنسور ترمال (Termal Sensor)

این سنسور در انواع پروتون الیچ بسته به سفارش مشتری از یک مگاپیکسل تا ۶۴ مگاپیکسل. قابل افزایش است. هر چقدر سنسور ترمال قدرت و پیکسل بالاتری داشته باشد وضوح تصویر بالاتر و سرعت جستجوی بیشتر با حداقل تغییر موضع خواهد داشت.

۳- هدف یابی لیزری

هدف یابی لیزری که در کنار سنسورها قرار داده شده و به اپراتور کمک می کند تا به راحتی نقطه موردنظر را اسکن و هدف یابی کند.

۴- رادار لیزری ( Lidar Sensor )

رادار لیزری تکنولوژی جدیدی می باشد که در هواپیماها و دستگاههای نظامی برای هدف یابی دقیق تر کاربرد دارد. با استفاده از این تکنولوزی در دستگاه پروتون الیچ مدل LB-4 تا فاصله ۴۰ متر به اپراتور این امکان را می دهد

 

۵- نرم افزار پروتون الیچ

نرم افزار پروتون الیچ که اطلاعات و دیتای گرفته شده از دستگاه از طریق بلوتوث به صورت آنی به لپ تاپ منتقل شده. و بعد از تجزیه و تحلیل لحظه ای اپراتور به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه زمین وسیع تری را از بابت وجود حفره، اتاق و فلزات به تفکیک مشخص کند. این نرم افزار همزمان بر روی صفحه پنج سطر اطلاعات را به اپراتور نشان می دهد که سطر اول و دوم مربوط به موقعیت جی پی اس و سطر سوم فاصله اپراتور تا هدف و سطر چهارم فاصله اپراتور با هدف از نظر رادار لیزری و سطر پنجم مربوط به عمق فلز یا حفره یا اتاق و یا چاه با هدف موردنظر می باشد.

 

 

 

فلزیاب پروتون ترکیه 09197977377

فلزیاب پروتون ترکیه فروش فلزیاب شرکت

 

قیمت دستگاه فلزیاب پروتون

قیمت فلزیاب پروتون با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش میباشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبراشاره  کرد برای اطلاع از قیمت این  فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

 

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *