درباره فلزیاب و گنج یاب

فروش فلزیاب ارزان

فروش فلزیاب ارزان 09197977377

فروش فلزیاب ارزان

دستگاه فلزیاب ارزان قیمت به دلیل اینکه قیمت آن یکی از فاکنورهای حائز اهمیت در خرید دستگاه فلزیاب است اهمیت دارد. علاوه بر کارایی و عملکرد فلزیاب ها، قیمت آن نیز برای مشتریان مورد مهم و قابل توجهی می‌باشد. در ادامه مقاله به معرفی فلزیاب هایی خواهیم پرداخت که در کنار عملکرد حرفه ای که ارائه می‌دهند دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند.

فلزیاب ها دستگاه هایی هستند که بر مبنای تکنولوژی های روز دنیا برای شکف اهداف مختلف از جمله فلز، طلا، آهن، گنجینه، غار و تونل و … به کار گرفته می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب ها، کارایی آن ها و انواع دستگاه فلزیاب مقاله های زیر را مطالعه نمایید.

نحوه کار طلایاب ها

انواع دستگاه های فلزیاب

معرفی بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی

 

 

فروش فلزیاب ارزان 09197977377

فروش فلزیاب ارزان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

توصیه هایی برای خرید فلزیاب

  • سعی کنید قبل زا انتخاب نهایی دستگاه مورد نظرتان حتما از مشخصات فنی ان از منبعی مطمئن و بی طرف اگاه شوید.
  • نه تنها فلزیاب تصویری بلکه هر مدل دیگری که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خرید نمایید.
  • حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.
  • حتما خرید خود را از شرکت های معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند انجام دهید.
  • حتما حتما قبل از خرید فلز یاب تصویری یا طلایاب تصویری  با افراد متخص در این زمینه مشورت نهایی را انجام دهید.
  • دقت داشته باشید که برای زمین های مختلف باید از دستگاه های مختلفی استفاده شود. مثلا فلزیاب هایی که برای گنج یابی مورد استفاده قرار می گرند با فلز یاب هایی که برای مین یابی اسیتفاده می شوند بسیار متفاوت هستند. پس حتما دقت داشته باشید که باید بر ساسا نوع کاری که می خواهید انجام دهید اقدام به خرید نمایید.

در شرکت آسیامدرن سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

 

فروش فلزیاب ارزان 09197977377

فروش فلزیاب ارزان فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

 

بهترین فلزیاب های ارزان

فلزیاب سیمپلکس نوکتا: نقطه زن سیمپلکس محصول شرکت نوکتا ترکیه جزء بهترین سکه یاب های بازار است. عمق فلزیاب سیمپلکس برابر با ۱.۵ متر است . این دستگاه حساسیت عالی نسبت به اهداف ریز دارد. با داشتن این دستگاه هنگام حفاری و کاوش، دیگر هیچ فلز ریز و ارزشمندی را از دست نخواهید داد. سیمپلکس قادر است هنگام حفاری و کاوش، تمام لایه های زیر و روی خاک را کاوش و جست و جو کند. دستگاه فلزیاب Simplex بر اساس فناوری VLF کار می کند و قابلیت تفکیک فلزات را به صورت عددی و بوقی دارد.

فلزیاب ایمپکت: Impac  محصول شرکت نوکتا ترکیه جزء بهترین طلا یاب های بازار است. این دستگاه سه نوع فرکانس کاری دارد که می توان از هر فرکانس کاری به شکل تنها و نه به صورت ترکیبی استفاده کرد. فلزیاب ایمپکت در دو مدل Impact Standard و Impact pro به بازار عرضه شده است. تفاوت این دو مدل در اقلام و لوازم جانبی است و در عملکرد و کارایی این دو مدل هیچ تفاوتی با هم ندارند.

فلزیاب هوکر F5 : فلزیاب HOKER F5 PRO یک دستگاه گنج یاب با عملکرد فوق العاده و امکانات بی نظیر و سیستم یکپارچه، قابلیت تفکیک فلزات و غیر فلزات با تکنولوژی ۲۰۱۹ آلمان، که اپراتور به راحتی در تمامی مناطق بتواند بهترین استفاده را از دستگاه ببرد.

 

توصیه ما به شما

درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش می‌باشد. از خصوصیات این شرکت می‌توان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت این  فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می‌توانید به صفحه ما مراجعه کنید.

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *