نقطه زن

عمق زنی فلزیاب دستی

عمق زنی فلزیاب دستی 09197977377

عمق زنی فلزیاب دستی

فلزیاب ها دارای کاربردهای گوناگون همچون گنج و دفینه یابی و کاربردهای صنعتی و امنیتی هستند. دسته ای از فلزیاب ها که به فلزیاب دستی ، فلزیاب راکتی یا راکت بازرسی بدنی مشهور هستند که دارای کاربرد امنیتی بوده. و برای بازرسی بدنی در فرودگاهها، اماکن حساس، استادیوم ها و تجمعات بزرگ استفاده میشوند. این فلزیاب ها دارای وزن بسیار سبک بوده. و قادر هستند اشیاء ریز فلزی را از فاصله ای حدودا ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری تشخیص دهند. این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی مثل سایز کوچک، استفاده آسان، وزن سبک و قابل حمل بودن و مهم تر از همه داشتن حساسیت بالا در شناسایی تلفن های همراه. وسایل الکترونیکی و به طور کلی اشیاء غیرمجاز می توانند کمک بسیار زیادی به افراد کنند.

 

 

عمق زنی فلزیاب دستی 09197977377

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

کاربرد فلزیاب دستی

فلزیاب دستی برای کار در شرایط مختلف ساخته می شود و میتوان از آن در محیط های خیس ، خاکی و … بدون هیچگونه نگرانی استفاده کرد. واکنش سریع ، حساسیت ، عدم نیاز به تنظیمات خاص و مقاومت در برابر گرد و خاک و آب ویژگی های یک فلزیاب دستی خوب است که باید قبل از خرید مد نظر داشته باشید. از فلزیاب دستی به عنوان یک سیستم مکمل در کنار فلزیاب های معمولی نیز استفاده می شود که به آن فلزیاب نقطه زن هم می گویند و  برای پیدا کردن محل دقیق اهداف از آنها استفاده می شود. این دسته از دستگاههای فلزیاب دارای عمق کاوش بسیار پایینی بوده و بیش از ۲۰تا ۳۰ سانتی متر را کاوش نمی کنند و وقتی محلی را حفاری کرده باشید برای پیدا کردن محل دقیق هدف مخصوصا اهداف کوچک مانند سکه از آنها استفاده می شود.

 

 

عمق زنی فلزیاب دستی 09197977377

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

میزان عمق فلزیاب های دستی

این گونه از فلزیاب ها برای پیدا کردن محل دقیق اهداف و همچنین بازرسی بدن به کار می روند. این دستگاه ها دارای عمق کاوش زیادی نیستند و معمولا دارای طولی برابر با ۳۰ سانتی متر هستند. عمق کاوش این فلزیاب ها بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر می باشد.

تکنولوژی این دستگاه ها از نوع PI و VLF می باشد و اکثرا به عنوان یک سیستم مکمل همراه فلزیاب اصلی به کار می رود تا از حفاری های بی مورد با پیدا کردن محل دقیق اهداف جلوگیری شود.

 

بهترین فلزیاب های دستی

پرو پوینتر گرت: فلزیاب پین پوینتر گرت پرو یک وسیله ی ضد آب. سبک و قابل حمل است که با وجود ارزان بودن بسیار کار آمد است. این pin pointer قلمی توانایی نفوذ در آب ، خاک و سنگ را دارد همچنین قادر است اجسام مخفی را تا عمق ۳۰ سانتی متر شناسایی و آشکار کند.

فلزیاب پالس دایو: دستگاه فلزیاب نوکتا پالس دایو Nokta PulseDive ضد آب بوده و ساخت شرکت معتبر نوکتا ترکیه بوده. و با کاربری آسان و قیمتی مناسب به انتخابی خوب برای کاربران مبتدی تبدیل شده است. فلزیاب پن پوینتر Pinpointer پالس دایو از جمله ابزار لازم و ضروری در کنار هر فلزیاب پالسی یا وی ال اف است. پین پوینتر پالس دایو برای بررسی خاک یا دیواره چاله ها و سقف ها و زیره آب استفاده می شود و بسیار لازم و ضروری برای یافتن اهداف کوچک و ریز و سکه است.

دستگاه پروفایند ماینلب: پین پوینتر PRO-FIND  دارای یک سنسور اصلی است که آن تا عمق ۱.۵ متری (۵ فوت) ضد آب می‌کند. این مدل دارای نشانگر صدا و لرزش و همچنین دستگیره زرد رنگ با دید بالا هم است.

 

 

عمق زنی فلزیاب دستی 09197977377

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

برای اطلاع از قیمت روز محصولات موردنظر خود و دریافت مشاوره رایگان خرید فلزیاب با کارشناسان مجرب شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *