نقطه زن

خرید فلزیاب مانتیکور

خرید فلزیاب مانتیکور 09197977377

خرید فلزیاب مانتیکور

دستگاه فلزیاب مانتیکور ماینلب از قدرتمندترین فلزیاب های شرکت ماینلب محسوب می‌شود. ویژگی های به کار رفته در این فلزیاب آن را به بکی از بهترین دستگاه ها با بهترین عملکرد تبدیل کرده است. فناوری +Multi-IQ در این دستگاه از تکنولوژی هایی است که شرکت ماینلب برای ارتقا قابلیت های محصولات خود از آن بهره می‌گیرد. افزایش توان و قدرت تشخیص در فلزیاب مانتیکور به نسبت فلزیاب های اکوناکس آن را به یکی از برترین محصولات این شرکت تبدیل کرده است.

 

خرید فلزیاب مانتیکور 09197977377

خرید فلزیاب مانتیکور فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

فناوری +Multi-IQ

.این دستگاه با فناوری بهبود یافته مولتی آیکیو +Multi-IQ ساخته شده و به گواه طراحان و کاربران نسبت به مدلهای قدیمی و سری پرفروش اکوناکس بیش از پنجاه درصد عملکرد دستگاه در ردیابی افزایش یافته است.در آزمایشات متعدد این دستگاه کارایی آن کاملا اثبات شده و بخصوص توانایی دستگاه در جداسازی و تفکیک فلزات کم ارزش و گرانبها مورد آزمایشات موفق قرار گرفته است.این دستگاه از رابط کاربری آسانی برخوردار بوده و افراد آماتور و کم تجربه با کمی کار به آسانی می‌توانند از دستگاه استفاده نمایند.

Multi-IQ+ جدیدترین نسل موتور چند فرکانس همزمان Minelab است. که بر اساس موفقیت Multi-IQ اصلی ساخته شده است. Multi-IQ+ قدرت بیشتری را از طریق سیم پیچ دستگاه در محدوده وسیع تری از فرکانس های عملیاتی انتقال می دهد. تا اهداف بیشتری را در زمین کشف کند. این پردازش سیگنال در فلزیاب مانتیکور ارتقا یافته است. که با تشخیص و دقت بیشتر، شناسایی بهتر و دقیقی از فلزات ارزشمند ارائه دهد. و به شما توانایی بیشتری برای تنظیم و تفکیک و گزینه های پیشرفته صدا، مطابق با شرایط محیطی مختلف می دهد.

مشخصات فنی مانتیکور

  • نور پس زمینه
  • وزن دستگاه: ۱.۳ کیلوگرم
  • قابلیت بررسی تمام فلزات
  • نمایشگر ال سی دی رنگی
  • کارکرد باتری ۱۰ ساعت مداوم
  • توانایی حذف نوبز مزاحم خودکار
  • باتری لیتیوم‌یون قابل شارژ داخلی
  • تنظیم سطح حساسیت از ۱ تا ۳۵
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۵ متر
  • تعادل زمینی خودکار، دستی و ردیابی
  • حالت جستجوی همه زمین ها، ساحل یا مزرعه طلا

 

خرید فلزیاب مانتیکور 09197977377

خرید فلزیاب مانتیکور فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های فلزیاب مانتیکور

مانتیکور در جداسازی هدف توانایی بالایی دارد، یعنی میان زباله و… نیز هدفش را بدون خطا پیدا می کند و این یکی از برتری های این دستگاه نسبت به فلزیاب های دیگر شرکت ها هست. دارای ویژگی محدودیت آهن قابل تنظیم نیز می‌باشد. با محدودیت هایی که شما روی دستگاه قرار می دهید، فلزات آهنی به سادگی حذف می شوند و تمرکز فلزیاب روی طلا و سکه مورد نظرتان جمع می شود.

صفحه نمایش ال سی دی بزرگ فلزیاب کار را برای کاربران راحت می کند. توانایی بالا و حساسیت خوب این دستگاه باعث شده در بدترین محیط ها هم کارایی خوبی داشته باشد. طبق سیستم تقویت ایمنی EMI در بدترین شرایط جوی و زمینی معمولا عملکرد خوبی دارند. پاسخ این فلزیاب نسبت به کشف احجام کوچک فلزی بسیار سریع است. تا با عملکردی استثنایی، در تفکیک و جداسازی فلزات بتوانید اهداف مورد نظرتان را حتی در میان زباله های آهنی بیابید.این دستگاه کارکردی فراتر از انتظارات دارد و با پردازش بهتر اطلاعات به شما کنترل کاملی برای پذیرش فلزات و یا ندیده گرفتن فلزات آهنی ارائه می دهد.

 

عمق زنی فلزیاب مانتیکور

فلزیاب مانتیکور به دلیل فناوری های روز به کار رفته در آن با دقت بالا و قدرت می‌تواند اهداف را در عمق قابل قبولی تشخیص و به کاربر اطلاع دهد. میزان عمق کاوش دستگاه با توجه به نوع زمین و لوپ های جستجوگر دستگاه تغییر می‌کند اما در شرایط نرمال تا ۲ متر زیر زمین می‌تواند به جستجو بپردازد. علاوه بر این تا عمق ۵ متری زیر آب در برابر نفوذ مقاوم است.

 

خرید فلزیاب مانتیکور 09197977377

خرید فلزیاب مانتیکور فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قیمت دستگاه مانتیکور

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات، قیمت این دستگاه متغیر است. برای اطلاع از قیمت به روز محصول، خرید یا اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *