نقطه زن

خرید فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

خرید فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

خرید فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

دستگاه فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ | EQUINOX 900 یکی از پر فروش ترین دستگاه های جدید در بازار می باشد که به تازگی توسط شرکت ماینلب تولید شده است. سیستم شناسایی این فلزیاب بسیار قوی است و قدرت تفکیک با استفاده از تکنولوژی های جدید به کار رفته در دستگاه، آن را به یکی از بهترین سیستم ها تبدیل کرده است. اکوناکس ۹۰۰ کاملا ضد آب می باشد (تا ۵ متر در آب)، چراغ قوه و لرزش دست از ویژگی های مثبت اضافه شده به این دستگاه هستند. همچنین تکونولوژی Multi-iq که یک انقلاب جدید در محصولات ماینلب می باشد در این دستگاه به کار رفته است.

 

خرید فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

خرید فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

تفاوت اکوناکس ۹۰۰ با نسخه قبلی

فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ محصول ارتقا یافته اکوناکس ۸۰۰ از شرکت ماینلب می‌باشد. در نسخه جدید دستگاه وزن کمتری دارد؛ تفکیک فلزات و تفکیک صوتی نیز ارتقا پیدا کرده است. اما از لحاظ ویژگی های ظاهری و سایز کویل ها تفاوتی ایجاد نشده است. هدفون و شارژر این دو نسخه نیز مشترک هستند.

مشخصات فنی فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

  • حالت های جستجو: پارک، فیلد، ساحل، طلا
  • طول قابل تنظیم از ۶۱ تا ۱۴۴ سانتی متر
  • بالانس زمینی دستی، خودکار، ردیابی
  • قابلیت شناسایی همه فلزات
  • وزن دستگاه: ۱.۲۷ کیلوگرم
  • تنظیم سطح حساسیت
  • ضد آب تا عمق ۵ متر
  • دارای نور صفحه قفل
  • ۵ سطح عمق زنی
  • فناوری Multi-IQ

 

خرید فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

خرید فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های اکوناکس ۹۰۰

این دستگاه با فرکانس های مختلف ۴ و ۵ و ۱۰ و ۱۵ و ۲۰ و ۴۰ کیلوهرتز کار می کند و برای اینکه عمق بیشتری را جست و جو کنید، باید از فرکانس ۵ استفاده کنید. همچنین می توانید روی Multi-IQ نیز به جستجو بپردازید. باتری این دستگاه نیز با یک بار شارژ شدن تا ۱۲ ساعت قابلیت کار کردن دارد.

عمق زنی طلایاب اکوناکس ۹۰۰

دستگاه اکوناکس ۹۰۰ از دستگاه های متوسط به بالای شرکت ماینلب می‌باشد. توانایی این دستگاه در عمق زنی، به موارد مختلف محیطی مانند رطوبت و خشک بودن و … بستگی دارد. عمق زنی دستگاه های با کیفیت متوسط به بالای شرکت ماینلب بین ۱.۵ تا ۲.۲ متر می باشند. استفاده از لوپ های بزرگتر می‌تواند میزان عمق زنی را بالاتر نیز ببرد.

قدرت تفکیک فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

وجود فناوری پیشرفته در این دستگاه باعث می شود که سیستم در هنگام کاوش هر جسمی که داخل زمین است را به راحتی تشخیص دهد و زمانی که هدفی در زمین وجود داشته باشد به صورت دقیق شناسایی کند. حتی در زمین هایی که آشغال و زباله های زیادی وجود دارد بهترین عملکرد را دارد و به راحتی می تواند اشیاء داخل زمین را تفکیک کند. چند فرکانس بودن دستگاه اکوناکس باعث می شود که سیگنال های زیادی را وارد زمین کند و به راحتی و به سرعت قدرت تفکیک فلزات را می تواند انجام دهد. جدا کردن آهن های بی ارزش از طلا از دیگر ویژگی های این سیستم قدرتمند است.

 

خرید فلزیاب اکوناکس 900 09197977377

خرید فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قیمت فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

محصولات شرکت ماینلب به نسبت عملکردی که رائه می‌دهند، دارای قیمت مناسبی هستند. فلزیاب اکوناکس ۹۰۰ به دلیل وابستگی به نرخ ارز قیمت ثابتی ندارد اما شما عزیزان می‌توانید برای خرید محصول و اطلاع از قیمت روز آن با مشاوران شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *