فلزیاب, نقطه زن

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب 09197977377

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب

درباره شرکت ماینلب: شرکت ماینلب یک شرکت استرالیایی است که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و تجهیزات مربوطه فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۸۵ توسط بروس کندی، فیزیکدانی که علاقه زیادی به فلزیابی داشت، تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در آدلاید، استرالیا قرار دارد و دارای یک شبکه جهانی از توزیع کنندگان و فروشندگان است.

هر محصولی که نشان شرکت فلزیاب ماینلب استرالیا را دارد، قوی و دقیق ساخته شده است. کلیه محصولات شرکت ماینلب استرالیا دارای گواهینامه ISO 9001 هستند و طبق استانداردهای درجه نظامی تولید می‌شوند. به همین دلیل نیروهای نظامی در سراسر جهان می‌توانند به فلزیابهای ماینلب برای پیدا کردن مین‌های خطرناک اعتماد می‌کنند.

 

 

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب 09197977377

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب

وقتی صحبت از فلزیاب به میان می آید، ماینلب یک برند معتبر است. که به دلیل تولید فلزیاب‌های باکیفیت شناخته شده است. زیرا این برند طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف ارائه کرده است. بهترین فلزیاب شرکت ماینلب طبق خواسته  و اهداف کاوشگر در شرایط زمینی و محیطی فرق دارد اگر شما دنبال گنج های قدیمی و زیر خاکی باشید به فلزیاب نقطه زنی نیاز دارید که قدرت تفکیک و حذف نویز را به خوبی انجام بدهد.

اما اگر دنبال فلزیابی برای ردیابی اتاق یا دالان های باستانی هستید فلزیاب نقطه زن با عمق دهی بالاتری نیاز دارید. که برای شما مناسب می باشد از فلزیاب نقطه زن در ادامه چند نمونه از بهترین دستگاه شرکت ماینلب آورده شده است. هر کدام از فلزیاب ها ویژگی های جالب و برتری نسبت به هم دارند که می توان از ان ها در کاوش استفاده کرد و با اطمینان به جستجوی هدف ادامه داد.

فلزیاب اکوناکس ۹۰۰

این فلزیاب یک دستگاه اکوناکس ۹۰۰ همه کاره و چند فرکانس بوده که برای محیط‌های مختلف مناسب است. تفکیک هدف عالی، صدای بی‌سیم، حالت‌ جست‌وجوی قابل تنظیم و عملکرد همزمان چند فرکانس از جمله ویژگی‌های عالی این دستگاه بوده که آن به یک محصول ممتاز تبدیل کرده است. اکوناکس فلزیاب با تنوع زیادی دارد که می توان نقطه قوت ان باشد مثلا اکوناکس ۸۰۰ برای اپراتور با تجربه مناسب است و مدل های قبلی برای افراد کم تجربه مناسب بوده.  ماینلب نیز مشخصات فنی ان را بهتر می کند تا کیفیت دستگاه و به طبع ان اهداف کاوشگر بیشتر ارتقا یابد. محصولات اکوناکس هزینه های متفاوت دارندتا کاربر با توان مالی که دارد خرید کند. برای کاوشگر قیمت فلزیاب یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید می باشد. و چون قیمت هایی به صرفه دارد پس انتخاب ان ها بسار کم هزینه است.

 

 

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب 09197977377

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

فلزیاب CTX 3030

فلزیاب CTX 3030 یک محصول برتر است که دارای عملکرد ساده با توجه به نوع مکان و زمان کاربر است. حالت‌های جست‌وجوی متعدد، صدای بی‌سیم، قابلیت نقشه‌برداری GPS، تجسم هدف رنگی و قابلیت های تشخیص برتر از جمله مشخصات این دستگاه خواهد بود.چه کاربر مبتدی باشد یا کاربر توانایی کار کردن با ان را داشته باشد. دستگاه بهترین عملکرد را دارد و بالانس کردن ان به روش های خودکار و دستی و سیستمی قابل تنظیم است. از این نظر فلزیاب CTX 3030 دقیق کار میکند و تنظیماتی که به ان وارد میشود قابلیت ارتقا دارد و نسخه های جدید ان کیفیت ممتازی دارد و محدوده وسیعی را در طول شبانه روز جستجو می کند و  بازدهی سیستم با کار کردن زیاد کم نمیشود چون تجهیزات ان بسیار پیشرفته است.

طلایاب GPZ 7000

اگر به طور خاص به اکتشاف طلا علاقه دارید، فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 یک انتخاب عالی است. این دستگاه از فناوری انحصاری انتقال ولتاژ صفر (ZVT) Minelab استفاده می‌کند. و عمق و حساسیت فوق‌العاده‌ای را برای یافتن قطعات طلا در شرایط چالش‌برانگیز زمین فراهم می‌کند. فلزیاب امکانات فنی زیادی دارد که با کمک ان تشخیص فلزات در هر عمق و اندازه ای به طور دقیقی انجام می شود. و کاربر چه مبتدی یا کاربر حرف های با ان کار کند نتیجه ای یکسان بدست می اورد.

چون فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 به خوبی در زمین های ناهموار و سنگی تنظیم می شود و بابت قدرت تشخیص طلا و فلزات معمولی و نویز ها حساسیت بالای دارد. که می توان تفکیک فلزات را با دقت بالایی انجام داد و هر صدایی که دستگاه داشته باشد به یک حالت بستگی دارد و حالات های جست جو به کاربر اجازه می دهد یا کمترین نویز یا صدای بم و ضعیف روبه رو شود.

 

 

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب 09197977377

بهترین فلزیاب شرکت ماینلب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب GPX 5000

دستگاه فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ یکی از بهترین نقطه زن های شرکت minelab استرالیا است. که در تمامی کشورهای دنیا طرفدارهای زیادی را دارد این طلایاب یکی از بهترین برند های جهان است که در تمامی کشورها از جمله ایران رضایت فراوانی را دارد. فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ دارای فناوری قدرتمند با سیستم vlf و چندین تکنولوژی دیگر است. که کاوشگران را در رسیدن به انواع اهداف به راحتی پیدا می کند.

برای اطلاعات بیشتر و قیمت روز فلزیاب ها، همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *