درباره فلزیاب و گنج یاب, نقطه زن

انواع فلزیاب نقطه زن

انواع فلزیاب نقطه زن 09197977377

فلزیاب یا گنج یاب نقطه زن چیست؟

دستگاه های فلزیاب نقطه زن همان طور که از نامشان هم پیداست، برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورد استفاده قرار می گیرند. فلزیاب های نقطه زن یکی از حیاتی ترین و محبوبترین سیستم های برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند. نقطه زن ها که امروزه برای کشف فلزات مورد استفاده قرار می گیرند معمولا شامل موارد زیر می شود:

 

 

انواع فلزیاب نقطه زن 09197977377

انواع فلزیاب نقطه زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

فلزیاب نقطه زن پالسی :

دستگاه های نقطه زن پالسی پر کاربردترین سیستم ها در بازار داخلی برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند که دلیل این همه استقبال از این نوع سیستم ها ، عمق کاوش بالا در کنار ثبات و دقت عالی می باشد. دستگاه نقطه زن پالسی معمولا دارای سه نوع لوپ (بستگی به مدل دستگاه) هستند که شامل لوپ ۲۵، .لوپ ۵۵ و کابل یک در یک است. با استفاده از هر یک از این کویل ها می توانید عمق مشخصی را کاوش کنید ، معمولا فلزیاب های پالسی برای اهداف بزرگ و عمق بالا طراحی شده اند و عملکرد عالی دارند.

بهترین فلزیاب های پالسی

دستگاه فلزیاب دیانا

فلزیاب هوکر

 

 

انواع فلزیاب نقطه زن 09197977377

انواع فلزیاب نقطه زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب نقطه زن VLF :

دستگاه های وی ال اف معمولا دارای عمق کاوش حداکثر ۱.۵ تا ۲ متر هستند و از حساسیت و دقت مطلوبی تا این عمق برخوردار هستند. اگر قصد نقطه زنی تا عمق ۱ الی ۱.۵ را دارید ، استفاده از این سیستم ها پیشنهاد می شود. اکثر فلزیاب های خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند.

 

معرفی فلزیاب Pinpointer :

پین پوینتر ها یکی از بهترین دستگاه نقطه زن طلا از نوع فلزیاب دستی با حساسیت و دقت بسیار بالا هستند که به عنوان یک فلزیاب مکمل در هنگام کاوش است مورد استفاده قرار میگیرند. pinpointer ها برای کشف نقطه دقیق تکه های طلا ، سکه در سطح ۱۰ الی ۱۵ سانتی متری زمین کاربرد دارند. البته این ابزار ها کاربرد چندانی در کشف گنج و دفینه ندارند.

بهترین فلزیاب های پین پوینتر

پین پوینتر پالس دایو

پرو پوینتر گرت

انواع فلزیاب نقطه زن 09197977377

انواع فلزیاب نقطه زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

معرفی فلزیاب نقطه زن قوی

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

قیمت فلزیاب نقطه زن با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشند، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن است که دارای۲۵ سال سابقه فروش میباشد.

از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت این فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید یا با کارشناسان مجرب شرکت در تماس باشید.

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *