فلزیاب

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰

اسکنر لیزر جت 7000

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰ متشکل از برد آلمانی و سنسور روسی است که باعث بالا رفتن کیفیت دستگاه شده است. این دستگاه به راحتی می‌تواند تونل ها، حفره ها، اتاقک ها و پلمپ های دیواری را به صورت افقی و عمودی تشخیص دهد. تشخیص و تفکیک اتوماتیک ۳ نوع فلز طلا، نقره، و مفرغ از دیگر ویژگی خاص این دستگاه می‌باشد. برای شناسایی اهداف در اعماق بالا و با دقت زیاد، اسکنر های تصویری از بهترین دستگاه هایی هستند که می‌توانید خریداری کنید.

ویژگی های اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰

همچنین اسکنر لیزر جت قابلیت عمق زنی تا عمق ۱۴ متر و عمق حفره به صورت سه بعدی تا عمق ۱۸ متر را داراست. حذف کامل ذرات و عمکرد در تمامی شرایط آب و هوایی از جله برف و باران و سبکی دستگاه راحتی کار را هرچه بیشتر برای اپراتور مهیا می‌کند.

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰، از محصولات کمپانی APIB.CO (ای پی ای بی ) که از محصولات برتر این شرکت میباشد که قابلیت های ویژه و خاص آن را متفاوت می‌کند. این دستگاه از محدود اسکنر هاست که قابلیت اسکن افقی و عمودی می‌باشد، که اپراتوری و تصویر برداری را بسیار آسان تر کرده و مشکل حفاری را تا حد زیادی رفع می‌کند.

 

 

اسکنر لیزر جت 7000 09197977377

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

معنی رنگ های مربوط به نرم افزار دستگاه اسکنر زمین

  • رنگ آبی برای میدان مغناطیسی منفی یا حفره است
  • رنگ قرمز برای میدان مغناطیسی مثبت یا فلز نمایش داده می شود

کاربرد اصلی این دستگاهها جهت امور ژئوفیزیک و زمین شناسی می باشد که در کار دفینه یابی هم برای شناسایی حفره ها دالان ها ، اتاقک ها و برخی فلزاتی که آهنی هستند می شود استفاده کرد. البته کارکردن با دستگاه و تحلیل اسکن نیاز به سواد و مهارت بالایی دارد و تصور نکنید با کمی تمرین می توانید کار با دستگاه به راحتی انجام دهید. حداقل باید چند سال در زمین کار کنید ، تست کنید ، تجزیه تحلیل و آنالیز ، تجربه کسب کنید. مثلا وقتی زمین ۲۰×۲۰ متر را اسکن می کنید در همان لحظه اسکن به شما نمایش داده نمی شود. شما بعدا باید به تجزیه و تحلیل تصاویر بپردازید.

 

انواع حالات اسکنر

اسکن گرادیومتری ( هاله ای) : که با نرم افزارهای ویژوالایزر ، فیوچر یا مشابه که اغلب توسط شرکت های فلزیاب آلمانی طراحی شده انجام می شود همان طور که در تصویر مشاهده می کنید. چند مدل دستگاه سنسوری یا سوپر سنسوری که با سنسور کار می کنند و می توانند از زیرخاک یا زیرسطح یک سری تصاویر را نمایش دهند.

 

اسکنر لیزر جت 7000 09197977377

اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

مشخصات اسکنر لیزر جت

  • دقت بالا به هنگام کاوش
  • سرعت بالا در پردازش اطلاعات
  • قابلیت اسکن سه بعدی
  • دارای نرم‌افزارهای مختلف
  • قابلیت اتصال به شبکه
  • اسکن در محیط‌های مختلف
  • قابلیت تشخیص خودکار
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • قابلیت انجام اسکن رنگی

قیمت اسکنر لیزر جت ۷۰۰۰

قیمت اسکنر لیزر جت با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش می‌باشد. از خصوصیات این شرکت می‌توان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد برای اطلاع از قیمت این فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می‌توانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *