خرید فلزیاب

قیمت لورنز زد وان z1

قیمت لورنز زد وان z1

همراهان همیشگی و کاربران محترم سایت آسیا مدرن ، همان طور که میدانید.

در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است.

و امروز میخواهیم درباره ی قیمت لورنز زد وان z1 برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت آسیا مدرن تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

 

 

فلزیاب لورنز زد وان

یکی از بزرگترین دستاوردهای این کمپانی سری فلزیاب های DEEPMAX است. از دستگاههای این سری میتوان به فلزیاب LORENZ Z1 ،

فلزیاب DEEPMAX X6 ، فلزیاب DEEPMAX X5 و فلزیاب DEEPMAX X3 اشاره کرد.تفاوت بین فلزیاب DEEPMAX X6 و فلزیاب DEEPMAX X5 در داشتن Datalogger داخلی و یک GPS اضافی است.

فلزیاب DEEPMAX Z1 ( که با نام های دیگری همچون لورنز دیپمکس زد وان ، لورنز زد وان ، زد وان و … شناخته میشود )

یکی از پر فروشترین دستگاههای شرکت LORENZ است که به گفته شرکت سازنده حاصل سالها تحقیق و آزمایش بوده

و بیشترین راندمان را در بین مدل های مشابه دارد. این فلزیاب جدیدترین مدل دستگاه های سری دیپ مکس ( DeepMax ) این شرکت است.

 

 

قیمت لورنز زد وان z1

قیمت لورنز زد وان z1

 

 

 لورنز زد وان z1

فلزیاب لورنز زد وان ساخت کشور آلمان یکی از فلزیاب های خوب ، بادوام ، با کیفیت هستش که در ایران هم بخاطر عمق خوب و تعادلش طرفدار زیادی داره انواع تست های کنترل کیفی محصول را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه معتبر CE می باشد.

جدیدترین پیشرفتها در زمینۀ فلزیابهای GBS پالسی یا ضربه ای می باشند. این احتمالاً یکی از حساسترین و بهترین فلزیابها در نوع خود می باشد که در حال حاضر موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد.

 

صفحه نمایش لورنز زد وان

فلزیاب لورنز زد وان صفحه نمایش خوبی هم داره که  این صفحه نمایش با بالاترین دقت و وضوح در ارائه نتایج و نیز با کمترین اِلمان های کنترلگر عرضه شده است.

دقت عمل و حساسیت بالا، وضوح و کیفیت عالی داده ها، کاربری آسان و نیز ویژگیهای فنی منحصر به فرد این دستگاه ،آن را به یکی از کاراترین گونه های فلزیاب های پالسی موجود تبدیل نموده است .لازم به ذکر است

که محصولات این شرکت به طور مداوم تحت بازرسی ،کنترل و ارتقاء کیفی و فنی می باشند لذا احتمال تغییر مندرجات این دفترچه راهنما بدون اطلاع قبلی کاربران محتمل می باشد .

 

 

قیمت لورنز زد وان z1

قیمت لورنز زد وان z1

 

 

 

لوپ های Loranz z1

دستگاه فلزیاب لورنز z1 دارای دو عدد کویل کاوش می باشد. کویل بزرگتر جهت کاوش اهداف بزرگتر و در اعماق بیشتر می باشد زیرا میدان مغناطیسی القایی حاصل از آن قوی تر می باشد.

کویل کوچک تر جهت کاوش های سطحی و اهداف کوچک تر ( نظیر سکه و ذرات طلا ) می باشد.این دستگاه به طور کلی  توانایی کاوش طیف وسیعی از فلزات غیرآهنی (فلزات ارزشمند) را دارا می باشد.

انواع کاربری گنجیاب lorenz z1

این دستگاه ابزاری حرفه ای و توانمند در کاوش زمین جهت کشف انواع فلزات مدفون می باشد. کویل های مختلفی را ( از لحاظ سایز)می توان به کارگرفت که بستگی به دقت و عمق کاوش مورد نیاز کاربر دارند.

به کارگیری کویل بزرگ ( با فریم مربع شکل)با عث تقویت پالس های القایی و نهایتا افزایش عمق کاوش دستگاه می گردد و مناسب کاوش اهداف بزرگ و حجیم می باشد .همچنین کاوش محدوده های وسیع را نیز تسریع می بخشد.

جهت کاوش اهداف کوچک و کم حجم سطحی میتوان از کویل کوچک استفاده نمود. در هر دو حالت،  عوامل محیطی و حتی جوی نامساعد تاثیر چندانی بر روند کاربری دستگاه و نتایج حاصله ندارند.

همچنین می توان حین کاربری با دستگاه اهداف ناخواسته ریز و کم حجم فلزی (زباله های فلزی پراکنده در محیط کاوش) را با اعمال فیلترهای مربوطه حذف نمود.

 

قیمت لورنز زد وان z1

قیمت لورنز زد وان z1

 

 

تکنولوژی های این فلزیاب

تکنیک پالس GBS به کار رفته در فلزیاب DEEPMAX Z1 این مزیت را دارد که میتوان از کویل هایی با قطر بزرگ استفاده کرد که موجب حداکثر انتقال قدرت میشود و به خصوص در مواردی که حداکثر عمق کاوش مورد نیاز است.

این فلزیاب از یک نرم افزار اختصاصی جهت پردازش دیتا های ارسالی و تبدیل آنها به تصویر استفاده میکند که در فلزیاب های دیگر وجود ندارد و در تست های به عمل آمده توسط افراد مختلف دارای کارایی قابل قبولی بوده است.

 

 

 

 

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan
تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  
@karshenas_zarshenasan    
 
شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس کیان پور : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵
جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۸
گنج یابی
 فلزیاب های برتر دنیا
پینترست
برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *