نقطه زن

فلزیاب گلد باگ پرو

فلزیاب گلد باگ پرو 09197977377

فلزیاب گلد باگ پرو

فلزیاب گلد باگ پرو از بهترین محصولات شرکت Fisher که یافتن قطعات طلا را مقرون به صرفه می‌کند. طلایاب گلد باگ که به یک سیم پیچ جستجوی ۵ اینچی مجهز شده است وارد مناطقی می‌شود که تشخیص آنها سخت است تا طلای بیشتری را که دیگران از دست داده اند پیدا کنند. فلزیاب Fisher Gold Bug مواد معدنی موجود در خاک را حذف کرده و به جستجو می‌پردازد. هیجان جستجوی طلا را با این فلزیاب قدرتمند و جستجوگر عمیق فیشر می‌توانید تجربه کنید. گلد باگ جدیدترین تکامل سری Gold Bug اکتشافی است.

 

فلزیاب گلد باگ پرو 09197977377

فلزیاب گلد باگ پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های کلیدی

  • فرکانس عملکرد ۱۹ کیلوهرتز
  • وزن کل دستگاه ۱.۱ کیلوگرم
  • حساسیت بالا به فلزات و طلا درون زمین
  • قابلیت تنظیم آستانه صوتی
  • طراحی آسان، بسیار سبک و ارگونومیک
  • قابلیت بازخوانی مداوم وضعیت زمین
  • نشانگر قدرت سیگنال
  • بازخوانی عمق و نشانگر قدرت سیگنال در حال اجرا

 

فلزیاب گلد باگ پرو 09197977377

فلزیاب گلد باگ پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قابلیت کشف ریزترین قطعات طلا

گلد باگ با فناوری پیشرفته می‌تواند کوچکترین قطعات طلا را در خاک های بسیار معدنی پیدا کند . Gold Bug Pro از جدیدترین الگوریتم‌ های پیشرفته استفاده می‌کند و اکنون یک ماشین برجسته برای جستجوی طلا با قابلیت‌ های چند منظوره با فرکانس عملیاتی ۱۹ کیلوهرتز است.

Gold Bug Pro به عنوان تجهیزات استاندارد با یک سیم پیچ جستجوی کوچک ۵ اینچی مجهز شده است زیرا این ساختار کویل جستجو برای یافتن قطعات طلا مناسب است سیم پیچ های بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر مقدار زمین را به طور موثر و برای عمیق ترین نفوذ زمین بپوشانند کویل های جستجوی کوچک که برای جستجوی طلا در نظر گرفته شده اند برای دقت طراحی شده اند. طلایاب Gold Bug Pro کنترل بیشتری در کنترل شرایط نامساعد زمین ارائه می دهد و همچنین از لحاظ تصویری و صوتی پیشرفته تر است.

مزیت های طلایاب گلد باگ پرو

کنترل ها و امکانات منحصر بفردی برای جستجوی طلا روی دستگاه طراحی شده تا دسترسی به منوی کنترل برای کاربران راحت باشد و همچنین رابط کاربری آسان سبب راحتی کار با دستگاه حتی برای مبتدیان شده. از جمله وجود یک سیستم بالانس قوی و پیچیده زمین به همراه کنترل های جداگانه جهت افزایش میدان سینگال و سیستم کنترل تبعیض منحصر بفرد سبب ایجاد یک طلایاب حرفه ای شده.

 

 

فلزیاب گلد باگ پرو 09197977377

فلزیاب گلد باگ پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

عمق زنی

طلایاب حرفه‌ای گلد باگ پرو می‌تواند فلزات و حتی ریزترین قطعات طلا را در عمق  متری ۲ زمین کشف کند. کاوش با این دستگاه به دلیل دقت و حساسیت بالا بسیار ساده تر از سایر دستگاه ها خواهد بود.

قیمت فلزیاب Gold Bug Pro

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه Gold Bug Pro متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *