نقطه زن

فلزیاب سیمپلکس اولترا

فلزیاب سیمپلکس اولترا 09197977377

فلزیاب سیمپلکس اولترا

فلزیاب سیمپلکس اولترا | Simplex Ultra از برند NOKTA و کشور ترکیه است. این دستگاه فلزیاب یکی از بهترین محصولات شرکت نوکتا و دقیق ترین فلزیاب های نقطه زن موجود در بازار است. دستگاه سیمپلکس اولترا بین کاوشگران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی بین افرادی که به دنبال کشف گنجینه و طلا هستند دارد.

دستگاه Simplex Ultra از جدیدترین محصول سری Simplex  و با فناوری های پیشرفته و به روز مجهز شده است. از ویژگی های ارتقا یافته آن می‌توان به وزن سبک تر، ظاهری تازه و عملکرد فنی بهبود یافته اشاره کرد. ویژگی هایی که این طلایاب به آن مجهز شده، در نهایت آن را به یک دستگاه مناسب برای افراد مبتدی و همچنین افراد پیشرفته در گنج یابی تبدیل می‌کند.

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا 09197977377

فلزیاب سیمپلکس اولترا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

ویژگی های کلیدی

  • وزن سبک ۱.۲ کیلوگرم
  • کاملا ضد آب تا عمق ۵ متری
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • فرکانس عملیاتی ۱۵ کیلوهرتز
  • ۶ حالت جستجو

 

حالت های جستجو

  • حالت تمام فلزی
  • حالت میدانی
  • حالت پارک
  • حالت ساحلی
  • حالت ۴ TONE
  • حالت ۹۹ TONE
  • قابلیت جمع کردن شفت تا ۶۳ سانتی متر

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا 09197977377

فلزیاب سیمپلکس اولترا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

حالت تمام فلزی

این حالت، یک حالت جستجوی پیش‌فرض به همراه تنظیماتی کلی است که می‌تواند انواع فلزات از جمله آهنی را شناسایی کند و فلزات غیر آهنی، بدون تفکیک، با لحن یکسانی که برای همه فلزات اختصاص داده شده است.

حالت میدانی

در میدان هایی که ممکن است حاوی اشیاء فلزی باشند، مانند میدان های جنگ باستانی، جایی که مصنوعاتی مانند سکه، شمشیر، خنجر و سایر آثار ممکن است یافت شود.

حالت پارک

این حالت برای جستجوی اجسام فلزی کوچک مانند حلقه ها مناسب است. سکه و جواهرات در پارک های عمومی و سایر مناطق مشابه. تنظیمات آن برای شناسایی اهداف کوچکتر با دقت بیشتر بهینه شده است و آن را به حالت ایده آلی تبدیل می کند.

حالت ساحلی

حالت ساحل به طور خاص با تنظیمات بهینه برای فلزیابی در سواحل طراحی شده است. از جمله کناره دریا یا اقیانوس، سواحل رودخانه ها، و سواحل دریاچه ها، چه در خاک های شنی خشک یا مرطوب. این حالت برای تشخیص اشیایی که ممکن است در ساحل گم شده باشند، مانند جواهرات، ایده آل است.

حالت ۴ TONE

در این حالت، دستگاه برای اهداف آهنی با شناسه‌های ۰-۱۴ صدای کم تولید می‌کند و فلزات غیرآهنی با شناسه های ۱۵-۷۰، رنگ متوسط ​​به بالا برای فلزات با شناسه های ۷۱-۸۰ و رنگ بالا برای فلزات غیر آهنی با شناسه های ۸۱-۹۹.

حالت ۹۹ TONE

در این حالت، دستگاه برای اهداف آهنی با شناسه ۰-۱۴ صدای کم تولید می کند. برای اهداف با شناسه‌های بیشتر از ۱۴، دستگاه برای هر شناسه آهنگ متفاوتی تولید می‌کند. با افزایش رسانایی فلز، تن صدا بالاتر خواهد بود و بالعکس.

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا 09197977377

فلزیاب سیمپلکس اولترا فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

عمق جستجو

دستگاه فلزیاب SIMPLEX ULTRA فلزیابی با قابلیت نقطه زنی دقیق است. این دستگاه می‌‌تواند فلزات را تا عمق ۲ متری زمین تشخیص دهد. اندازه کویل ها و نوع زمین, جنس هدف و اندازه آن می‌تواند میزان عمق زنی را کمتر یا بیشتر کند.

قیمت فلزیاب سیمپلکس اولترا

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه سیمپلکس اولترا متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *