خرید فلزیاب

فلزیاب اس.ای۲۳۵

فلزیاب اس.ای۲۳۵

فلزیاب اس.ای ۲۳۵

همراهان همیشگی و کاربران محترم سایت آسیا مدرن، همان طور که می دانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است. امروز میخواهیم درباره ی فلزیاب اس.ای ۲۳۵ برای شما توضیحاتی دهیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم. تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت آسیا مدرن تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

معرفی فلزیاب پالسی

اولین سوالی که افراد می پرسند این است که تفاوت بین فلزیاب پالسی با سایر فلزیاب ها در چیست. و چه ویژگی ای در این نوع فلزیاب ها وجود دارد که در سایر فلزیاب ها مشاهده نمی شود؟. فلزیاب پالسی دارای سیستم اصلی و لوپ می باشد که به منظور جستجوی فلزات با ارزش از آن استفاده می کنند . اکثر افراد بر این باور هستند که پس از خرید دستگاه فلزیاب پالسی باید مستقیم به زمین مورد نظر هدف بروند. و با اولین جستجو نتیجه مطلوبی بگیرند. اما این دیدگاه کاملا اشتباه است.

روش کار با دستگاه فلزیاب پالسی همانند رانندگی کردن نیاز به تعلیم و آموزش دارد . به طور کلی کار کردن با فلزیاب ها کار آسانی نیست. و نیاز به آموزش توسط افراد با تجربه یا مطالعه نحوه ی استفاده از آن می باشد . نکات مهمی که بعد از خرید انواع فلزیاب ها باید به آن دقت شود.  مطالعه دقیق کاتالوگ همراه دستگاه فلزیاب می باشد . افراد باید تمامی امکانات سیستم را بشناسند و با توجه به امکانات موجود. در دستگاه فلزیاب پالسی از آن در جهت یافتن اشیاء مورد نظر استفاده کنند .

 

فلزیاب اس.ای۲۳۵

محصول امریکا با عمق سطحی ۲متر.دارای تجهیزات پیشرفته جستجوی زیر زمین. ورود به دات نت و اضافه کردن. به لیست منوی سیستم. سیستم کارکرد پالسی القایی و زنگ صوتی و بصورت لرزش خاموش‌.دارای حساسیت بالا به اهداف فوق العاده کوچک و ریز در عمق کم. فوق العاده سبک وزن. و ساخته شده از پلی کربنات پیشرفته. دارای صفحه دیجیتال با یک باتری ۹ ولت تک. کم هزینه، حساسیت بالاو کانال های جستجوگر زمین توسط کارشناسان بلندپایه در زمینه تشخیص فلزات مدفون ساخته شده است،

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *