مقالات فلزیاب

بهترین فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب پالسی 09197977377

بهترین فلزیاب پالسی

فلزیاب در واقع وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی شده یا گم شده درون زمین، دیوار یا هر گونه اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. طرز کار فلزیاب ها به این گونه است که با ایجاد یک میدان مغناطیسی در اطراف لوپ‌ جستجوگر خود اقدام به شکار اهداف موجود می‌کند.

به این شکل که زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی برای فلزیاب تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود یک فلز در اطراف دیسک یا لوپ خود خواهد شد و آن را آشکار و به کاربر اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه طلایاب بیشتر باشد عمق کشف فلز ها نیز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند و کمتر یا بیشتر می‌شود. برای آشنایی با بهترین فلزیاب پالسی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین فلزیاب پالسی 09197977377

بهترین فلزیاب پالسی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

انواع فلزیاب‌ها کدامند؟

۱- فلزیاب های پالسی

۲- فلزیاب های تفریحی

۳- فلزیاب های صنعتی

۴- فلزیاب های پیشرفته

۵- فلزیاب های فرکانسی

۶- فلزیاب های مغناطیسی

۷- فلزیاب های حرارتی/راداری

۸- فلزیاب های تصویری، القایی و…

 

فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی یا (Pulse Induction Metal Detector) یک نوع از فلزیاب است که برای شناسایی فلزات درون زمین به کار می‌رود. این دستگاه ها با استفاده از یک الکترونیک پیشرفته و یک توپولوژی خاص، به تشخیص انواع فلزات دفن شده در زمین کمک می‌کند.

 

فلزیاب پالسی چگونه کار می‌کند؟

در فلزیاب پالسی، یک سیگنال الکتریکی با فرکانس بالا تولید می‌شود و به آنتن داده می‌شود. آنتن ها این سیگنال را به زمین فرستاده و در صورت وجود فلز در زمین، سیگنال الکترومغناطیسی از طریق فلز به سمت آنتن بازتاب داده می‌شود. این سیگنال بازتابی به دستگاه برمی‌گردد و سپس توسط یک سنسور دریافت می‌شود. با تجزیه و تحلیل سیگنال دریافتی، دستگاه طلایاب تشخیص می‌دهد که آیا هیچگونه فلزی در زیر زمین وجود دارد یا خیر.

 

بهترین فلزیاب پالسی 09197977377

بهترین فلزیاب پالسی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

کاربرد فلزیاب های پالسی

فلزیاب های پالسی برای شناسایی فلزات در اعماق بزرگ و با دقت بالا استفاده می‌شوند. این دستگاه به دلیل داشتن نرخ پالس بالا، قابلیت شناسایی فلزاتی را که با فرکانس پایین تری کار می‌کنند، ندارد. همچنین، فلزیاب پالسی به دلیل قابلیت شناسایی فلزات در شرایط خاصی مانند زیر آب و خاک‌های مختلف، در صنایع مختلفی از جمله صنایع معدنی، ساختمانی و حفاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب فلزیاب پالسی

فلزیاب های پالسی همانند فلزیاب های دیگر درکنار تمام امکاناتی که ارائه می‌دهد اشکالاتی نیز دارد.

مزایا

  • قدرت بالای شناسایی فلزات در عمق‌های بالا
  • قابلیت شناسایی فلزات با تراکم بالا
  • قابلیت شناسایی فلزات بزرگ
  • قابلیت کار در شرایط سخت و آب و هوای نامساعد
  • قابلیت شناسایی فلزات در خاک‌های معدنی و زمین‌های پر از شن و ماسه

معایب

  • قابلیت تشخیص انواع فلزات محدودتر نسبت به فلزیاب ترددی و فلزیاب فرکانسی
  • نیاز به زمان بیشتر برای تنظیم دستگاه قبل از شروع به کار
  • حساسیت به نویزهای الکترومغناطیسی به عنوان مثال از تجهیزات معدنی و برقی در نزدیکی
  • ناتوانی در شناسایی فلزات کوچکتر به دلیل بسته بودن مدار برای شناسایی فلزات با تراکم بالا

 

بهترین فلزیاب پالسی 09197977377

بهترین فلزیاب پالسی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

بهترین فلزیاب پالسی کدام است؟

فلزیاب ها با توجه به عملکرد های متفاوت و هدفی که برای آن ساخته شده‌اند، فرق می‌کنند. بنابراین انتخاب بهترین نوع فلزیاب بستگی به هدف شما دارد. اما اگر به دنبال انتخاب بهترین فلزیاب پالسی جهان هستید می‌توانیم چند مورد را به شما معرفی کنیم؛ این دستگاه ها بر اساس ادعای سازندگان و نظر مشتریان به عنوان برترین دستگاه ها انتخاب شده اند.

یکی از شاخص های مهم برای انتخاب بهترین فلزیاب، برند تولید کننده آن است. برای مثال برندهایی مانند ماینلب، فیشر و نوکتا از تولید کننده هایی هستند که محصولاتشان همواره در صدر جدول بهترین فلزیاب های جهان قرار دارد. علاوه بر نتیجه ای که ارائه می دهند قیمت های مناسبی دارند. در کل می‌شود گفت از هر نظر نسبت به فلزیاب های رقیب برتری دارند.

اگر فلزیابی با اندازه کوچک و سبک برای استفاده در سفرهای کوهستانی و ماجراجویی می‌خواهید، مدل‌هایی مانند Pulse dive Scuba Detector از شرکت NOKTA و Impulse AQ از شرکت Fisher Labs مناسب خواهند بود. برای استفاده در شرایط شناوری، فلزیاب‌هایی مانند Pulse 8X از شرکت JW Fishers و Pulse dive Scuba Detector از شرکت NOKTA قابل استفاده هستند.

ویژگی های فلزیاب های پالسی

در ادامه مقاله به بیان مهم ترین موارد در بین ویژگی های یک فلزیاب پالسی که در انتخاب نهایی شما اثرگذار است می‌پردازیم.

قیمت فلزیاب پالسی

قیمت فلزیاب پالسی (Pulse Induction Metal Detector) بستگی به برند، مدل، ویژگی‌ها و عملکرد دستگاه مورد نظر دارد. هرکدام از این موارد در نهایت بر قیمت محصول تاثیرگذار هستند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود و دریافت راهنمایی جامع خرید با مشاوران شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

عمق زنی فلزیاب های پالسی چقدر است؟

فاکتور های بسیاری در تعیین عمق کاوش فلزیاب موثر هستند. فاکتورهایی همچون جنس خاک، تکنولوژی کارکرد فلزیاب، کویل فلزیاب، تنظیمات فلزیاب و … باعث کم و زیاد شدن عمق دستگاه ها می شود. در بین انواع فلزیاب موجود در بازار فلزیاب های پالسی دارای بیشترین عمق کاوش هستند و این موضوع به ماهیت کارکرد آنها مربوط است. پس از آنها فلزیاب های مگنومتر دارای بیشترین عمق نفوذ هستند و جنس سنسور های به کار رفته و تعداد آنها مستقیما بر روی عمق کاوش تاثیر گذار هستند. با کویل های بزرگ عمق زنی فلزیاب های پالسی کمی بیشتر از ۳ متر خواهد بود.

 

بهترین فلزیاب پالسی 09197977377

بهترین فلزیاب پالسی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

خرید فلزیاب پالسی

شما مشتریان عزیز و گرامی برای خرید دستگاه طلایاب مورد نیاز خود می‌توانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین برای اطلاع از قیمت محصولات مورد نظرتان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *