نقطه زن

معرفی فلزیاب ACE 400

معرفی فلزیاب ACE 400 09197977377

معرفی فلزیاب ACE 400

فلزیاب ACE 400 محصول شرکت گرت و یک فلزیاب آمریکایی است. یکی از ویژگی‌های بارز ردیاب ایس ۴۰۰ این است که می‌توان از آن در مناطقی که آلودگی زیادی دارند نیز استفاده کرد. ردیاب طلای ACE 400 از نظر عمق‌زنی در رده فلزیاب‌های دارای عمق متوسط دسته‌بندی می‌شود که می‌توان از آن برای کاوش فلزات گرانبها در کم عمق استفاده کرد. عمق مفید فلزیاب ACE 400 حدود ۱/۴ متر است. از این فلزیاب ACE 400 همچنین می‌توان در مناطق ساحلی و شوره‌زارها نیز استفاده کرد. ایس ۴۰۰ در این مناطق ثبات و پایداری بسیار خوبی دارد. با کمک هدفون گرت می‌توان هنگام کاوش با ای‌سی‌ای ۴۰۰ صدای صاف و بدون نویز و پارازیت را دریافت کرد.

 

معرفی فلزیاب ACE 400 09197977377

معرفی فلزیاب ACE 400 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های فلزیاب ACE 400

یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب ACE 400 این است که اپراتور می‌تواند فرکانس را با توجه به نیاز خود در مکان کاوش انتخاب کند تا دستگاه کارایی بهتری از خود نشان دهد. فلزیاب ایس ۴۰۰ هنگام کاوش قادر است سنگ‌های آهنی و مواد معدنی را حذف کند و جست‌وجوی دقیق‌تری داشته باشد. با کمک این ویژگی می‌توان مکان دقیق هدف را به‌درستی تشخیص داد. در دستگاه طلایاب ACE 400 بالانس و تطابق با زمین به‌راحتی انجام می‌شود. هر اندازه بالانس دقیق‌تر باشد، به همان اندازه عمق و تفکیک دستگاه بهتر انجام می‌شود.

قابلیت تنظیم فرکانس

فلزیاب ای سی دارای پنج حالت جستجوی مختلف است که بسته به نوع کاوش و شرایط زمین به راحتی می‌توان آن‌ها را تغییر داد. این دستگاه دارای فرکانس بالاتر از ۱۰ کیلوهرتز است تا حساسیت بهتری نسبت به اهداف رسانایی کم و متوسط مانند طلا و سرب ایجاد کند. ویژگی تنظیم فرکانس فلزیاب به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی بین تغییرات فرکانس جزئی جابه‌جا شوند تا تداخل ناشی از منابع الکتریکی یا سایر فلزیاب‌ها را حذف یا به حداقل برسانید.

شناسه دیجیتال هدف

این ویژگی، گنج یاب ایس Garrett Ace 400 شناسایی دقیق‌تری از رسانایی هدف را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا بهتر بین اهداف ارزشمند و اشیاء زائد و بدردنخور تمایز قائل شوند. شناسه دیجیتالی هدف عددی از ۰ تا ۹۹ است که رسانایی یک فلز هدف را مشخص می‌کند.

حالت های جستجوی متعدد

این دستگاه به عنوان یک ارتقاء از مدل پایه فلزیاب Garrett، دارای یک ویژگی دقیق است. با استفاده از حالت خاص، می‌توانید به سرعت هدف خود را با بزرگنمایی روی هدف تعیین کنید. این مدل پیشرفته، شامل پنج حالت کاوش مختلف است. در این دستگاه، علاوه بر حالت جواهرات و سکه، یک حالت سفارشی و یک حالت تمایز صفر هم وجود دارد. همچنین یک حالت از پیش تعیین‌شده برای هر کاربر هم در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید یک حالت ایده‌آل برای کاوش در حافظه پنهان، پیدا کردن آثار، گنج‌یابی و حتی برخی از جستجوهای اولیه طلا و موارد دیگر را انتخاب کنید.

نمایشگر LCD

فلزیاب Garrett Ace 400 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ است که تمام اطلاعات ضروری مانند شناسه هدف، عمق و حساسیت را نشان می‌دهد. کیفیت صفحه نمایش به کاربر برای آسان تر شدن خوانایی داده و اطلاعات کمک می کند.

 

معرفی فلزیاب ACE 400 09197977377

معرفی فلزیاب ACE 400 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قابلیت صدای آهن

قابلیت Iron Audio یا صدای آهن به کاربر این امکان را می‌دهد که صدای آهن‌های متمایز را بشنود تا از حفاری اهداف آهنی ناخواسته مانند درب بطری یا واشر جلوگیری شود. برای استفاده از این ویژگی، باید Iron Discrimination را برای دستگاه تنظیم کنید.

وزن سبک و قابل حمل

فلزیاب ایس Garrett Ace 400 در حالت کلی دارای وزن ۱.۳ کیلوگرم است که در بین دستگاه‌های فلزیاب بی‌نظیر است. با توجه به وزن بسیار کم دستگاه، کاربر می‌تواند به‌راحتی با آن کار کند و در کاوش‌های بسیار طولانی از آن بهره ببرد.

سایر مشخصات فلزیاب ACE 400

  • مجهز به سیستم تفکیک دقیق فلزات اعم از طلا، نقره، آهن و غیره
  • تفکیک فلزات از طریق صدا و صفحه نمایشگر
  • عمق کاوش نهایی ۱/۴ متر
  • امکان حذف یک فلز خاص مثل آهن
  • امکان شناسایی عمق حدودی هدف
  • امکان شناسایی سکه در عمق ۵۰ سانتی‌متری
  • دارای فرکانس ۱۰ کیلوهرتز
  • دارای لوپ دابل ۸/۵*۱۱ اینچی ضدآب
  • دارای باطری قلمی و کارکرد تا ۸ ساعت مداوم
  • دارای دکمه پین‌پوینتر برای نقطه‌زنی دقیق‌تر
  • دارای گزینه تنظیم حساسیت
  • دارای نمایشگر دیجیتال برای نمایش مختصات فلز یافته‌شده
  • دارای صدای مخصوص تشخیص آهن
  • بسیار سبک (دارای وزن ۱.۲۷ کیلوگرم)

 

معرفی فلزیاب ACE 400 09197977377

معرفی فلزیاب ACE 400 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

تست فلزیاب ACE 400

فلزیاب ایس Garrett Ace 400، یک فلزیاب همه کاره و قابل اعتماد است که هم برای تازه‌کارها و هم برای جویندگان گنج با تجربه مناسب است. ویژگی‌های پیشرفته آن، همراه با سهولت استفاده، آن را به یک دستگاه عالی برای هر علاقه‌مند به این حوزه تبدیل کرده است. فرکانس قابل تنظیم، شناسه دیجیتالی هدف، چندین حالت مختلف جست‌وجو، صفحه نمایش LCD، قابلیت Iron Audio، کویل باکیفیت، وزن سبک و … از جمله ویژگی‌های این دستگاه است. با خرید دستگاه مورد نظر خود از شرکت آسیامدرن، تست دستگاه به صورت کامل انجام می‌شود.

قیمت فلزیاب ACE 400

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات قیمت این محصول ثابت نمی باشد. برای اطلاع از قیمت به روز ACE 400 و سایر محصولات مورد نیاز خود می‌توانید با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *