نقطه زن

فلزیاب پالسی خارجی

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی

دلیل کاربرد فلزیاب پالسی خارجی در گنج یابی عمق نفوذ بسیار بالای آنها در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در بازار طلایابی و فلزیابی می باشد. بر خلاف سیستم های VLF این دستگاه ها از یک کویل هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده استفاده می کند و ممکن است از دو یا سه سیم پیچ به صورت همزمان استفاده کنند. یک دستگاه نقطه زن پالسی به صورت میانگین ۱۰۰ پالس در ثانیه ارسال می کند. البته این مقدار بنا به تشخیص شرکت سازنده می تواند بسیار کمتر یا بسیار بیشتر نیز باشد و میزان ارسال پالس در هر دستگاه متغیر است.

فلزیاب پالسی قوی

مدار الکتریکی به کار رفته در این دسته از فلزیاب ها طول پالس بازگشتی را اندازه گیری می کند. با مقایسه آن با طول اولیه پالس ارسالی می تواند به این موضوع پی ببرد. که در زیر زمین یک میدان مغناطیسی دیگر. (میدان مغناطیسی ای که فلز به وجود آورده است) وجود دارد یا خیر. برای خرید فلزیاب نقطه زن پالسی می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

تفکیک در این دسته از فلزیاب پالسی قوی زیاد خوب نیست، زیرا طول پالس بازگشتی فلزات مختلف به آسانی قابل تفکیک نیست. اما عملکرد آنها در زمین های معدنی که فلزیاب های VLF در آن ها با مشکل مواجه هستند، بسیار خوب است و عمق کاوش آنها نیز بیش از سه برابر فلزیاب های VLF است.

 

 

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

قیمت فلزیاب پالسی

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی با توجه به امکانات آن بسیار متفاوت است و به برند، مدل، ویژگی‌ها و کیفیت دستگاه بستگی دارد. اما در میان قیمت‌های مختلف، باید برای خرید دستگاه پالسی حدود ۱۰ میلیون تومان تا ۶۰ میلیون تومان را در نظر گرفت. با این حال، برخی از مدل‌های پیشرفته‌ تر و با کیفیت‌ تر می‌ توانند به قیمت بالا تری نیز فروخته شوند.

لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت، خرید دستگاه پالسی، هزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد. برای مثال، هزینه باتری‌ها، شارژرها و لوپ دستگاه را می‌توان به عنوان هزینه‌ های جانبی این دستگاه در نظر گرفت. همچنین، برای تعمیر و نگهداری دستگاه، هزینه‌هایی نیز باید در نظر گرفته شود.

شما کاربران و خریداران می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه فلزیاب پالسی و قیمت آن با کارشناسان مجرب شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن می‌تواند بسیار متغیر باشد و به عواملی از قبیل: کیفیت محصول، قابلیت‌ ها و فناوری‌ های به‌کاررفته در آن بستگی داشته باشد.

 

 

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

بررسی تفاوت فلزیاب پالسی با فرکانسی

نقطه زن های پالسی بر خلاف دستگاه های VLF می توانند به طور هم زمان از یک سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا در این نوع دستگاه ها از دو یا سه سیم پیچ استفاده می شود.

دستگاه فلزیاب فرکانسی با سیستم BFO کار کرده و به دلیل ارزان تر بودن مورد توجه می باشد. دقت تشخیص این دستگاه کم بوده و توانایی تفکیک فلزات را ندارد. به همین سبب برای کارهای ساده و یا به صورت تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فلزیاب های پالسی و فرکانسی با توجه به تغییر نرخ ارزها بسیار متفاوت است. درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید.

انواع فلزیاب پالسی خارجی

قبل از نام بردن از اسامی دستگاه ها باید این به این نکته واقف باشید که پیشرفته ترین فلزیاب موجود در دنیا فلزیابی نیست. که بزرگ، کوچک و یا گران قیمت باشد. از نظر ما و کارشناسان فنی و متخصص در این حوزه بهترین دستگاه فلزیاب به دستگاهی گفته می شود. که بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی و شرایط مختلف زمین  به کاوش بپردازد. مانند: شوره زار، کوهستانی، معدنی و آهکی با تمامی قدرت کار کند و بتواند در حین کار ثبات و پایداری تنظیمات را حفظ کند.

 

 

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب لورنز z1

دستگاه فلزیاب لورنز z1 دارای سیستم پالسی هستش که سیستم های پالسی به طور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستد. این دستگاه طوری ساخته شده است، که در عملکرد این دستگاه در مناطق معدنی و زمین های شوره زار و سنگی تاثیر نداشته باشد. به این صورت که سیگنالهای اضافی و مواد معدنی زمین را حذف می کند و فقط روی فلزات اصلی واکنش نشان می دهد.

این دستگاه محصول شرکت لورنز آلمان است و انواع تست های کنترل کیفی به صورت سخت. محصول را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه معتبر CE می باشد.دارای جدیدترین پیشرفتها در زمینه فلزیاب های GBS پالسی یا ضربه ای می باشد. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد.

 

 

 

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب لورنز z2

دستگاه فلزیاب لورنز z2 یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌ها در جستجوی فلزات زیرزمینی است. که با استفاده از اصول الکترومغناطیسی، قادر است تا فلزات را در زمین تشخیص دهد و مشخصات آن‌ها را نمایش دهد.

همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند عملکرد قوی، دقت بالا، حساسیت قابل تنظیم، نصب و استفاده آسان، و قابلیت تشخیص فلزات گرانبها مانند طلا و نقره است. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط مختلفی مانند خاک خشک و مرطوب، زمان خوبی را برای جستجوی فلزات فراهم کند.

 

 

فلزیاب پالسی خارجی 09197977377

فلزیاب پالسی خارجی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

اصول کار فلزیاب پالسی

استفاده از فلزیاب های پالسی برای شناسایی اشیاء فلزی مفید است، زیرا این دستگاه قادر به شناسایی اشیاء فلزی در عمق‌های بسیار بالاتر از دستگاه‌های معمولی فلزیاب است. دستگاه پالسی می‌تواند به طور مؤثری در شناسایی اشیاء فلزی در مناطقی با خاک سخت و معدنی کاربرد داشته باشد. با این حال، این دستگاه نسبت به دستگاه‌های دیگر هزینه‌برتر است و برای استفاده بهتر نیازمند آموزش و تجربه است.

نحوه کار با فلزیاب پالسی به شکل زیر است:

  • برای شروع، باید فلزیاب را با باتری مناسب تجهیز کنید و سپس آن را روشن کنید.
  • تنظیمات دستگاه را بر اساس نیاز خود برای شناسایی هدف انجام دهید. برای مثال، می‌توانید حساسیت دستگاه را تنظیم کنید تا به فلزات کوچکتر یا بزرگتر حساس شود.
  • با نگه داشتن دستگاه در دستان خود، آن را به طور مستقیم بر روی خاک به فاصله ۵ الی ۱۰ سانتی قرار دهید. سپس، با قدم زدن به طرف جلو به صورت آهسته، نواحی مورد نظر را کاوش کنید.
  • هنگامی که دستگاه فلزی را شناسایی می‌کند، یک صدای بوق در دستگاه فرستاده می‌شود و اطلاعات مربوط به فلز روی صفحه نمایش دستگاه قابل مشاهده است.
  • با توجه به نتایج حاصله، می‌توانید برای پیدا کردن فلز حفاری بپردازید.

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *