نقطه زن

فلزیاب پالسی حرفه ای

فلزیاب پالسی حرفه ای 09197977377

فلزیاب پالسی حرفه ای

فلزیاب پالسی یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی فلزات در زمین و زیر سطح از امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌ کند. این دستگاه برای شناسایی فلز ها و سایر مواد معدنی در عمق‌ های زیرزمینی به کار می‌ رود.

فلزیاب پالسی امواج الکترومغناطیسی را در قالب پالس‌ های کوتاه و شدید از خود بیرون می‌ فرستد و پس از برخورد با شی یا فلز، این امواج بازتاب می‌ شوند و به دستگاه باز می‌ گردند. سپس دستگاه این امواج را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعاتی درباره عمق و نوع فلز یا مواد معدنی موجود در زمین به کاربر می‌ دهد.

فلزیاب پالسی به دلیل دقت بالا و توانایی شناسایی فلزات در عمق‌ های بالا و زیر سطح زمین، برای کاربردهایی مانند یافتن گنجینه‌ ها، شناسایی لوله‌ های زیرزمینی، جستجوی سکه‌ های باستانی، مواد معدنی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

فلزیاب پالسی حرفه ای 09197977377

فلزیاب پالسی حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

عموامل موثر بر قیمت فلزیاب پالسی

  1. برند و مدل: برند های معروف به خاطر کیفیت و عملکرد سیستم هاشون شناخته می شوند و معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به رقبا هستند.
  2. تکنولوژی و ویژگی‌ ها: ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند حالت‌ های جستجوی مختلف، قابلیت تنظیم حساسیت و ضدآب بودن می‌ توانند بر قیمت تأثیر بگذارند.
  3. عمق نفوذ: فلزیاب‌ هایی که عمق یابی بیشتری دارند ، از قیمت بالاتری نیز برخودار هستند.
  4. لوازم جانبی: وجود لوازم جانبی اضافی مانند هدفون یا کیف حمل می‌ تواند بر کل قیمت تأثیر بگذارد.

 

نحوه عملکرد فلزیاب پالسی

فلزیاب پالسی از یک یا چند سیم پیچ مشترک به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده می شود و با ارسال پالس های کوتاه اما قوی میدان مغناطیسی شدیدی ایجاد می کند و موجب تغییر میدان مغناطیسی می شود، این امر باعث ردیابی و شناسایی فلزات که دارای خاصیت مغناطیسی اند می باشد.

 

بهترین فلزیاب پالسی

یکی از بهترین سیستم های پالسی و از پرفروش ترین آن ها در بازار، طلایاب حرفه ای لورنز Z2 می‌باشد. دستگاه لورنز z2 یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های فلزیاب در جستجوی فلزات زیرزمینی است. این دستگاه با استفاده از اصول الکترومغناطیسی، قادر است تا فلزات را در زمین تشخیص دهد و مشخصات آن‌ها را نمایش دهد.

دستگاه لورنز z2 دارای ویژگی‌هایی مانند عملکرد قوی، دقت بالا، حساسیت قابل تنظیم، نصب و استفاده آسان، و قابلیت تشخیص فلزات گرانبها مانند طلا و نقره است. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط مختلفی مانند خاک خشک و مرطوب، زمان خوبی را برای جستجوی فلزات فراهم کند.

همچنین دستگاه لورنز z2 دارای صفحه نمایش بزرگی است که نتایج جستجو را به صورت دقیق و روشن نمایش می‌دهد. این دستگاه قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جستجو شده را نیز دارد تا در صورت نیاز، بتوان به آن‌ها مراجعه کرد و نتایج را بررسی کرد.

 

 

فلزیاب پالسی حرفه ای 09197977377

فلزیاب پالسی حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

ویژگی های منحصر بفرد فلزیاب لورنز زد۲

۱. سیستم آنتن دوتایی: دستگاه Lorenz Z2 دارای دو آنتن هسته‌ای است که با فرکانس‌های مختلف، سیگنال را به زمین ارسال می‌کنند و سپس سیگنال بازتابی از فلزات را دریافت می‌کنند. این سیستم آنتن دوتایی باعث بهبود دقت و دامنه تشخیص فلزات می‌شود.

۲. قابلیت تشخیص مشخصات فلزات: دستگاه Lorenz Z2 قابلیت تشخیص نوع فلز و حتی شکل و اندازه آن را دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا برای جستجوی فلزات خاص مانند سکه‌های باستانی، نقره و طلا، دقت بیشتری داشته باشیم.

۳. حساسیت قابل تنظیم: دستگاه Lorenz Z2 قابلیت تنظیم حساسیت را داراست که به کاربر اجازه می‌دهد تا برای شرایط مختلف، حساسیت دستگاه را بالا یا پایین ببرد. این ویژگی به کاربر در تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف و در شرایط مختلف زمین کمک می‌کند.

۴. صفحه نمایش بزرگ: دستگاه Lorenz Z2 دارای صفحه نمایش بزرگی است که نتایج جستجو را به صورت دقیق و روشن نمایش می‌دهد. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا نتایج جستجو را به راحتی بخواند و تحلیل کند.

۵. طراحی قابل حمل: دستگاه Lorenz Z2 طراحی قابل حمل و خودران است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا آن را به راحتی به محل جستجو ببرد و استفاده کند.

۶. قابلیت ذخیره سازی اطلاعات: دستگاه Lorenz Z2 قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جستجو شده را دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، به آن‌ها مراجعه کرده و نتایج را بررسی کند.

 

 

 

فلزیاب پالسی حرفه ای 09197977377

فلزیاب پالسی حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

نکات مهم هنگام کار با فلزیاب پالسی

  1. موبایل همراه خود نداشته باشید
  2. در روزهای بارانی کاوش نکنید
  3. از دکل های مخابراتی فاصله بگیرید
  4. اشیاء فلزی با خود حمل نکنید

 

 

فلزیاب پالسی حرفه ای 09197977377

فلزیاب پالسی حرفه ای فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

بهترین فلزیاب های پالسی

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *