نقطه زن

فلزیاب ونکویش ۵۴۰

فلزیاب ونکویش 540 09197977377

فلزیاب ونکویش ۵۴۰

دستگاه فلزیاب VANQUISH 540 Proمحصول فلزیاب MINELAB استرالیا یک پکیج کامل برای جستجو فلزات می باشد که کنترل کاملی را در اختیار اپراتور قرار می‌دهد. فلزیاب VANQUISH 540 مدل PRO دارای فناوری چندگانه می باشد که علاوه بر تشخیص و جداسازی فلزات قادر خواهید بود کنترل صدا و سیستم دستی پین پوینتر را در اختیار داشته باشید. فلزیاب VANQUISH 540 دارای هدفون با قابلیت اتصال بلوتوث، نور پس زمینه و باتری قابل شارژ می باشد.

همچنین علاوه بر تمام این امکانات طلایاب VANQUISH 540  دارای کویل های ضد آب می باشد که با دقت بیشتر و عمق سنجی بهتر میتواند اهداف را دنبال کند، مهم نیست که اهداف شمارا به کدام مسیر هدایت می‌کند بلکه مهم آن است که با فلزیاب VANQUISH 540 Pro شما کنترل همه چیز را در اختیار خواهد داشت.

 

فلزیاب ونکویش 540 09197977377

فلزیاب ونکویش ۵۴۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

عمق زنی ونکویش ۵۴۰

تست عمق زنی ونکویش ۵۴۰ نشان داده است که این دستگاه نقطه زن پالسی قادر است تا عمق حدود ۱ و نیم متری را ردیابی و کاوش کند و تمام فلزات با ارزش را تا این عمق به شما نشان دهد. می توانید از طلا یاب Vanquish 540 برای ردیابی اشیا در درون دیوار ها و سقف غارها نیز استفاده کنید.

دستگاه فلزیاب ونکویش کاملا ضد آب است و می توانید از آن هنگام کاوش در زیر آب استفاده کنید. به ادعای شرکت سازنده، این فلزیاب تا عمق ۶۰ متری را در زیر آب کاوش می کند و فشار آب را تا این عمق تحمل می کند.

 

آموزش کار با فلزیاب ونکویش ۵۴۰

شما با خرید فلزیاب ونکویش میتوانید ترکیبی از چندین فلزیاب را در یکجا داشته باشید که همزمان برای شما کار می کنند. می‌توانید به سادگی فلزیاب را روشن کنید و به کاوش بپردازید و هیچ محدودیتی در شناسایی نخواهید داشت.

به سادگی یکی از سه حالت جستجو را انتخاب کنید و سپس شروع به چرخش کنید. هر سه حالت از قبل برنامه ریزی و بهینه سازی شده اند. تا بهترین عملکرد را در هر زمان و هر مکان به شما ارائه دهد. شما عزیزان با خرید دستگاه فلزیاب ونکویش ۵۴۰ یا هر دستگاه دیگر مد نظر خود از خدمات ویژه شرکت آسیامدرن بهره‌مند شوید و آموزش کامل کار با دستگاه تا تبدیل شما به یک اپراتور حرفه‌ای در اختیارتان قرار بگیرد.

 

 

فلزیاب ونکویش 540 09197977377

فلزیاب ونکویش ۵۴۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

مشخصات فلزیاب ونکویش

  • قابلیت کار در دمای ۱۰- تا ۴۰ درجه سانتی گراد
  • دارای طراحی تاشو و مدرن
  • نمایشگر میزان عمق هدف
  • وزن بسیار سبک ۳/۱ کیلوگرمی
  • تکنولوژی Multi-IQ
  • تکنولوژی حذف نویز و سیگنال های خطا
  • اتصال بیسیم به هدفون با استفاده از بلوتوث

 

 

فلزیاب ونکویش 540 09197977377

فلزیاب ونکویش ۵۴۰ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

قیمت فلزیاب ونکویش

قیمت فلزیاب ونکویش با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید.

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش  میباشد. از خصوصیات این شرکت می‌توان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد برای اطلاع از قیمت این فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می‌توانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط