ردیاب

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ 09197977577

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱

شعاع زن الکتروسکوپ ۳۰۱ دارای ویژگی برتر با برد بسیار بلند است و افراد می توانند در فاصله هایی بسیار دور گنج هایی که درون زمین پنهان شده است را شکار کنند. ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ با سیستم و فناوری های پیشرفته ساخته شده است و شرکت آمریکایی الکتروسکوپ توانسته در جهان مشتری های فراوانی پیدا کند.

اپراتور با سیستم Electroscope 301Digital می تواند قفل هدف و منطقه را فعال یا غیر فعال کند. در صورتی که فعال کند تمام سعی و تلاش و تمرکز ردیاب ۳۰۱ به سمت آن منطقه است. در صورتی که گنجی در آن محیط باشد می تواند تشخیص دهد. ویژگی های دیگر ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ ردیابی و مکان یابی است، که به سرعت می تواند منطقه بسیار وسیعی را اسکن کند. به راحتی می تواند تمامی اشیاء با ارزش مانند طلا، نقره  و مس را کاوش کند.

 

 

خرید فلزیاب دیجی کالا

فلزیاب و ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱

فلزیاب و ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ ساخت آمریکا برای ردیابی و کشف موقعیت مکانی فلزات و دفینه های ارزشمند کاربرد دارد،

این دستگاه از برد و شعاع تا ۱۰۰۰ متر برخوردار بوده و حداکثر دسترسی به عمق ۶ متر را برای ردیابی فلزات در اختیارتان قرار میدهد

این دستگاه مجهز به سنسور و کلید های تنظیم حساسیت بوده و به کاوشگران برای تعیین مختصات و تعیین جهت دقیق کمک میکند

تا در وقت خود صرفه جویی کرده و موفق به کشف اهداف گردند.دستگاه ردیاب با کمک یک میدان الکترو مغناطیسی که در اطراف سنسور خود ایجاد می کند.

در زمانی که جسم فلزی در محدوده برد دستگاه قرار گیرد.

شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته ودستگاه ردیاب با احساس این تغییرات .متوجه وجود فلز در اطراف خود می شود و آنرا آشکار می کند.

 

 

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱09197977577

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

تست ردیاب الکترو اسکوپ ۳۰۱

طراحی وتست ردیاب الکترو اسکوپ ۳۰۱به شکلی است که جویندگان می توانند اشیاء بزرگی را پیدا کنند. ولی اگر کاربر با تجربه باشد به راحتی می تواند اشیاء بسیار ریز و کوچک هم پیدا کند. البته خیلی از کاوشگران با تجربه در کنار این ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ یک فلزیاب دیگر هم از شرکت های دیگر خریداری می کنند. با قدرت به میدان کاوش می روند و به راحتی می توانند، تمامی اشیاء گرانبهای درون زمین را شکار کنند. شعاع زن الکترواسکوپ ۳۰۱ دیجیتال با داشتن عمق کاوش ۱۲ فیتی می توان تا این عمق نیز به کاوش برای اهدافی از قبیل دفینه ها و قطعات ریز و درشت فلزات با ارزش بپردازد و موجب نمایان شدن این اهداف شود.

قیمت ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱

از مهمترین مزایای ردیاب گراویتاتور الکتروسکوپ در این است، که سیستم کاوش آن به صورت تمام دیجیتال است. این موضوع می‌تواند روی کیفیت و قدرت کار شما بسیار تاثیر داشته باشد. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید، که امروزه برای پیدا کردن طلای خالص و دیگر فلزات گرانبهای قدیمی شما باید از دستگاهی با تکنولوژی روز استفاده کنید. در غیر این صورت طلایی که در یک محیط ساده دفن شده باشد، چندین بار توسط کاوشگران طلا با دستگاه‌های سنتی پیدا شده است.

به این نکته توجه داشته باشید که تنها فلز با ارزش در جهان طلا نیست. ممکن است که شما نیاز به یک دستگاه کوچک و خوش دست برای پیدا کردن نقره و دیگر فلزات گرانبها داشته باشید. در این صورت این دستگاه می‌تواند به صورت قابل توجه‌ای نیاز شما را برطرف سازد. ردیاب الکترواسکوپ آمریکا مجهز به سیستم تفکیک است که می‌تواند بر اساس نیاز شما شخصی سازی شود. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت ردیاب الکتروسکوپ ۳۰۱ می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

مشخصات ردیاب و شعاع زن الکتروسکوپ ۳۰۱ عبارتند از:

  • محصول آمریکا
  • دارای انتخاب مود کاوش (طلا و نقره)
  • انتخاب میزان حساسیت و قدرت
  • دفترچه راهنمای فارسی ردیاب انالوگ الکتروسکوپ ۳۰۱
  • انتخاب تقریبی سایز هدف
  • نمودار حجم باطری
  • داشتن مدل‌های جستجو متفاوت
  • حداکثر برد و حداکثر عمق برای کاوش طلای بیشتر
  • عمق زنی ۶ متر
  • شعاع زنی ۱۰۰۰متر
  • دارا بودن سیستم کاملا دیجیتال
  • پردازشگر قدرتمند با تنظیم حساسیت
  • مانیتورینگ با وضوح بسیار بالا
  • وزن سبک و نمودار حجم باتری دقیق
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی

 

 

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱09197977577

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

دفترچه راهنمای فارسی ردیاب انالوگ الکتروسکوپ ۳۰۱

این شعاع زن یکی از مورد توجه ترین محصولات بوده است، که کاوشگران زیادی در میان دستگاه های زیاد آن را مورد استفاده قرار داده است. دارای نمایشگر با کیفیت عالی است، که تمامی اطلاعات مربوط به اهداف در این ردیاب مشص می شود. این امکان را به اپراتور می دهد تا در شب نیز به راحتی به کاوش بپردازد و اطلاعات دقیقی در اختیار داشته باشد. همچنین میزان مصرف باتری را از روی این صفحه می توانید مشاهده کنید. این دستگاه مجهز به سنسور و کلید های تنظیم حساسیت بوده است و به کاوشگران برای تعیین مختصات و تعیین جهت دقیق کمک می کند. تا در وقت خود صرفه جویی کرده و موفق به کشف اهداف گردند. دستگاه ردیاب با کمک یک میدان الکترو مغناطیسی که در اطراف سنسور خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده برد دستگاه قرار گیرد.

 

 

فلزیاب الکتروسکوپ 30109197977577

فلزیاب الکتروسکوپ ۳۰۱
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

ردیاب الکترواسکوپ آمریکا

ردیاب الکترواسکوپ آمریکا برای ردیابی و کشف موقعیت مکانی فلزات و دفینه های ارزشمند کاربرد دارد. این دستگاه از برد و شعاع تا ۱۰۰۰ متر برخوردار بوده است. حداکثر دسترسی به عمق ۶ متر را برای ردیابی فلزات در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه مجهز به سنسور و کلید های تنظیم حساسیت بوده و به کاوشگران برای تعیین مختصات و تعیین جهت دقیق کمک می کند. تا در وقت خود صرفه جویی کرده و موفق به کشف اهداف گردند. ردیاب و شعاع زن با کمک یک میدان الکترو مغناطیسی که در اطراف سنسور خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده برد دستگاه قرار گیرد. شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه ردیاب با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف خود می شود و آن را آشکار می کند.

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات: @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:  @karshenas_zarshenasan 

اینستاگرام: https://instagram.com/zarshenasan__?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب :

 ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷ – ۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

سوالکده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *