ردیاب

ردیاب مگا اسکن پرو

ردیاب مگا اسکن پرو 09197977377

ردیاب مگا اسکن پرو

دستگاه ردیاب مگا اسکن پرو | Mega Scan Pro محصول شرکت مگا لوکیتورز | Mega Locators دارای فناوری جداسازی است و با سنگ های رادیواکتیو یا مواد معدنی دیگری که در دستگاه مشخص نشده است و باعث ایجاد مزاحمت برای محقق می شود، تحت تأثیر قرار نمی گیرد. همچنین شامل واحد اندازه گیری عمق Deep Master برای اندازه گیری دقیق عمق هدف می باشد. کاربر با دستگاه Mega Scan Pro می تواند حفره‌ ها و غارها را تشخیص دهد و گورها را کشف نماید.

عمق کاوش دستگاه اسکنر Mega Scan Pro تا ۴۰ متری زیر زمین و بردی به جلو تا ۲۰۰۰ متر در سطح زمین دارند. استفاده از Mega Scan Pro آسان است بنابراین افراد مبتدی نیز می توانند بر روی آن آموزش ببینند و به راحتی و سرعت طریقه کار با آن را یاد بگیرند.

ردیاب ها با توجه به میزان عمق زنی و بردشان قادر به یافتن قطعات باارزش درون زمین و فضاهای خالی مدفون می باشند. ردیاب ها مجموعه ای از ویژگی های ترکیب تمام دستگاه های فلزیاب را ارائه می دهند و از این رو دستگاه های پیشرفته و مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا هستند. برای آشنایی با بهترین ردیاب های طلای جهان این مقاله را بخوانید.

 

ردیاب مگا اسکن پرو 09197977377

ردیاب مگا اسکن پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قابلیت ها و امکانات

  • فرکانس کاری ۱۶۸ مگاهرتز
  • وزن کل ۶.۳ کیلوگرم
  • با طراحی جدید سنسور مغناطیسی
  • مجهز به سیستم مکان یاب دوربرد
  • چند منظوره یکپارچه با سهولت استفاده
  • شامل برنامه هایی برای کشف الماس و سنگ های قیمتی
  • مجهز به برنامه های جستجوی از پیش تعیین شده
  • رابط گرافیکی ساده
  • مجهز به پنل کنترل با کاربری آسان
  • ۱۵ ساعت کارکرد مداوم از باتری دستگاه
  • سنسور برای سیستم اسکن یونی
  • رادار تقویت کننده سیگنال

 

ردیاب مگا اسکن پرو 09197977377

ردیاب مگا اسکن پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

سیستم های تشخیص هدف

  1. سیستم مکان یاب دوربرد :
    برای شناسایی اهداف از فواصل طولانی (برد اسکن جلو ۲۵۰ تا ۲۰۰۰ متر) استفاده می شود. جستجوگر می تواند با استفاده از این سیستم با اتصال آنتن های جستجو جستجو کند به جلوی واحد کوچک قابل چرخش ۱۸۰ درجه که در جلوی واحد اصلی قرار دارد.
  2. سیستم مغناطیس سنج :
    Mega Scan Pro دارای یک سیستم مغناطیس سنج حساس منحصر به فرد است که برای تشخیص فلزات آهنی یا مغناطیسی مانند آهن و همچنین حفره های زیرزمینی مانند اتاق های مخفی و تونل ها استفاده می شود.
  3. سیستم اسکن یونی :
    Mega Scan Pro شامل یک سیستم اسکن یونی منحصربفرد است که برای تشخیص تشعشعات یونی ساطع شده از گنجینه‌ های طلا و مصنوعات قدیمی در زمین استفاده می شود به طور کلی، هر جسم فلزی مدفون در زیر زمین دارای میدان یونی در اطراف خود است و تشعشعات ساطع شده از این میدان به مرور زمان افزایش می‌ یابد بنابراین، هر چه بدن بیشتر در زیر زمین دفن شود، میدان یونی آن بیشتر است.
  4. سیستم لیزر :
    این فناوری جدید همراه با دستگاه است سیستم مکان یاب لیزری برای تعیین جهت صحیح ردیاب هدف از فاصله دور استفاده می شود و به کاربر کمک می کند تا جهت آن را به صورت بصری تعیین کند.

 

ردیاب مگا اسکن پرو 09197977377

ردیاب مگا اسکن پرو فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قیمت ردیاب مگا اسکن پرو

دستگاه طلایاب مگا اسکن پرو یک ردیاب طلای حرفه ای برای تمام افراد اعم از مبتدی و حرفه ای می باشد. به دلیل وابستگی به نرخ ارز قیمت این محصول متغیر می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز محصول مورد نظر خود و دریافت مشاوره خرید دستگاه فلزیاب با کارشناسان شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *