انواع فلزیاب, ردیاب

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟ 09197977377

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟

دستگاه های فلزیاب یا ردیاب دستگاه هایی هستند که از آنها برای یافتن انواع فلزات یا قطعات طلا و… استفاده می‌شوند. این دستگاه ها کاربرد و مصارف گسترده ای دارند. اما یکی از سوالاتی که مشتریان از ما می‌پرسند این است که ردیاب چه فرقی با فلزیاب دارد؟ برای جواب به این سوال لازم است که ابتدا معنی واژه های ردیاب و فلزیاب را بدانیم. فلزیاب وسیله ای است که اجسام گم شده و یا مخفی شده ی زیر زمین را پیدا می‌کند. کاربرد فلزیاب جستجو کردن فلزات در عمق های مختلف می‌باشد.

اما ردیاب وسیله ای است که محدوده احتمالی وجود فلزات را مشخص می‌کند. ردیاب ها به نسبت دیگر دستگاه ها احتمال خطای بیشتری دارند. خطای احتمالی ردیاب ها به ۴۰ درصد می‌رسد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است؛ در مواقعی که از محدوده هدف خود آگاهی ندارید بهتر است از ردیاب استفاده کنید.

 

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟ 09197977377

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

انواع ردیاب ها

در حالت کلی سه مدل ردیاب وجود دارد؛ ردیاب دو انتنه، ردیاب های توماسی تک دستی، ردیاب های دونفره

ردیاب دو آنتنه

ردیاب های دو آنتنه دارای یک برد الکترونیکی و دو دسته آنتن می‌باشد و وظیفه ردیاب های دو آنتنه تولید فرکانس های مختلف می‌باشد. برد الکترونیکی توسط دو سیم به دو دسته انتن وصل می‌شود و زمانی که مد فلز مورد نظر را انتخاب می‌کنید دو انتن جهت هدف را نشان می‌دهند و در مواقعی که به هدف برسید دو انتن قیچی می‌شود.

ردیاب های توماسی تک دستی

ردیاب های توماس نسبت به ردیاب های دو آنتنه خطای کمتری دارند و معمولا دارای یک باکسی هستند که ۳ یا ۵ آنتن به باکس دستگاه وصل می‌شود. ردیاب توماسی دارای یک دسته بلبرینگی هستند که به دو صورت انالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. مدل های دیجیتال از دقت بالاتری برخوردار هستند. قدرت شعاع زنی ردیاب های توماس به مدل های مختلف آن بستگی دارد اما به طورکلی معمولا می‌توانند بین ۱۰ تا ۱۵ متر در عمق زمین نفوذ کنند.

ردیاب های دونفره

ردیاب های دونفره دارای دو میله فنری هستند و لازم است توسط دونفر کنترل شود اما نسبت به ردیاب توماسی و دو آنتنه نیاز به دقت کمتری دارند.

 

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟ 09197977377

ردیاب بهتر است یا فلزیاب؟ فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

معرفی ردیاب BR800

با اطمینان می‌توان گفت که اولین دستگاه کاوش عمیق در جهان است. این دستگاه می تواند آب های زیرزمینی را تا عمق ۲۰۰ متر از سطح زمین را از طریق بخش جستجوی آب های زیرزمینی در برنامه تشخیص دهد. کاوش در شعاع ۲۰۰۰ متر و عمق ۵۰ متر با آشکارسازهای فلزی و ۲۰۰ متر برای تشخیص آب زیرزمینی این دستگاه را بی‌نظیر ساخته است.

فناوری و تجهیزات طلایاب BR800

  • این ردیاب دارای LCD رنگی می‌باشد
  • صفحه کنترل پنل راحت و کاربردی است.
  • دارای آشکارساز فرکانس ارتعاشی ۴۰۰ مگاهرتز می‌باشد، که به شما امکان می دهد نتایج بسیار دقیقی دریافت کنید.
  •  تکنیک اندازه گیری عمق اهداف مزایای عمده اضافی این دستگاه را در مقایسه با سایر سیستم ها ارائه می دهد. همانطور که می‌توان در یک بررسی بسیار کوتاه مساحت وسیعی را برای تشخیص طلا و سایر مواد معدنی، آشکارساز الماس، آبهای زیرزمینی و چاهها مشخص کرد.
  •  باتری داخلی قابل شارژ تا ۹.۶ ولت می‌باشد
  • ردیاب BR 800 محصول شرکت BR Detector و ساخت امریکا می‌باشد

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *