شعاع زن

دستگاه شعاع زن

دستگاه شعاع زن 09197977377

دستگاه شعاع زن

دستگاه فلزیاب شعاع زن، یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی و تشخیص مواد فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از اصول فیزیکی مختلفی برای تشخیص فلزات استفاده می‌کند، به ویژه تغییرات در میدانهای مغناطیسی که توسط فلزات ایجاد می‌شود.

دستگاه فلزیاب شعاع زن عمدتاً در زمینه‌هایی مانند جستجوی گنجینه‌های فراموش شده، کشف بافت‌های فلزی مدفون در زیر زمین، کشف لوله‌های فلزی زیر زمینی و تشخیص اشیاء فلزی در بدن انسان استفاده می‌شود. با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، دستگاه‌های فلزیاب شعاع زن همچنین قابلیت تشخیص نوع و عمق فلز را نیز دارا می‌باشند.

دستگاه شعاع زن 09197977377

دستگاه شعاع زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

کاربرد فلزیاب های شعاع زن

فلزیاب شعاع زن، تغییرات در میدانهای مغناطیسی را که به وسیله فلزات ایجاد می‌شود، تشخیص می‌دهد. برای دستیابی به این هدف، دستگاه فلزیاب شعاع زن دارای یک آنتن سریع الحرکت است. که میدان مغناطیسی را ایجاد می‌کند و سپس به نتیجه بازتابی که توسط اشیاء فلزی تحت زمینی ایجاد شده است. گوش می‌دهد.

کاربردهای فلزیاب شعاع زن بسیار گسترده است. برخی از کاربردهای اصلی آن شامل موارد زیر می‌شود:

  1. جستجوی گنجینه‌ها و آثار باستانی: فلزیاب شعاع زن در جستجوی گنجینه‌های افسانه‌ای و آثار باستانی استفاده می‌شود. با تشخیص و مشخص کردن مواد فلزی به داخل زمین، این دستگاه می‌تواند کمک کند تا قطعه‌های فلزی پیدا شوند.

  2. کشف لوله‌های فلزی زیر زمینی: فلزیاب شعاع زن به عنوان یک ابزار تشخیص مورد استفاده قرار می‌گیرد تا لوله‌های فلزی مانند لوله‌های تأمین آب یا گاز را زیر زمین کشف و شناسایی کند. این اطلاعات می‌تواند در برنامه‌ریزی ساختمانی و حفاری‌های تأسیساتی مفید باشد.

  3. تشخیص اشیاء فلزی در بدن انسان: در برخی موارد پزشکی، فلزیاب شعاع زن ممکن است در تشخیص اشیاء فلزی نظیر قطعات فلزی داخل بدن، شماره سریال ایمپلنت‌های پزشکی و غیره استفاده شود.

  4. کاربردهای صنعتی: فلزیاب شعاع زن نیز در صنایعی مانند معدن‌کاری، بازیافت مواد، کشاورزی و حفاظت امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عمق زنی فلزیاب های شعاع زن

میانگین عمق زنی فلزیاب‌های شعاع زن ممکن است متفاوت باشد و بسته به مدل و نوع دستگاه، نوع خاک و محیط، حساسیت تنظیمات دستگاه و ویژگی‌های فلزات متفاوت باشد. با این حال، عمق زنی متوسط ​​برای فلزیاب‌های شعاع زن معمولا در محدوده چند سانتی متر تا چند متر قرار می‌گیرد.

مهمترین عواملی که بر عمق زنی تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

  1. اندازه و ویژگی‌های فلز مورد نظر: فلزات بزرگتر و با چگالی بیشتر معمولاً در عمق کمتری توسط فلزیاب. تشخیص داده می‌شوند.
  2. حساسیت تنظیمات دستگاه: تنظیمات حساسیت دستگاه می‌تواند بر عمق زنی تأثیر بگذارد. با افزایش حساسیت، عمق زنی ممکن است تا حدودی کاهش یابد.
  3. نوع خاک و محیط: نوع خاک و محیط همچنین می‌توانند تأثیراتی در عمق زنی دستگاه داشته باشند. خاک های ماسه‌ای و بخصوص خاکهای رطوبتی معمولاً بهترین نتایج را برای عمق زنی دستگاه فراهم می‌کنند.

 

 

دستگاه شعاع زن 09197977377

دستگاه شعاع زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

نکات مهم خرید دستگاه شعاع زن

در خرید فلزیاب‌های شعاع زن، مشتریان باید به چند نکته کلیدی توجه کنند. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. نوع فلزات مورد تشخیص: قبل از خرید، باید مشخص کنید که فلزیاب برای تشخیص چه فلزاتی مناسب است. برخی فلزیاب‌ها نیز قابلیت تشخیص تنها برخی از فلزات را دارند، در حالیکه دیگر دستگاه ها قابلیت تشخیص گسترده‌تری دارند. بنابراین، مطمئن شوید که فلزیاب انتخابی شما قابلیت تشخیص فلزات موردنظرتان را داراست.

  2. عمق زنی: نیازمندی‌های شما در مورد عمق زنی نیز باید در نظر گرفته شود. هر فلزیاب شعاع زن میزان عمق زنی مختلفی دارد. بسته به نیازهایتان، باید فلزیابی را انتخاب کنید که عمق زنی موردنظر شما را پوشش دهد.

  3. قابلیت‌ها و ویژگی‌ها: برخی از فلزیاب‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارند که به کمک شما در تشخیص فلزات کمک می‌کنند. به عنوان مثال، ویژگی ضدآب بودن، سیستم صوتی بی سیم، نورپردازی LED، صفحه نمایش بزرگ، حالت‌های عملکرد مختلف و غیره. بررسی این ویژگی‌ها و مطالعه بررسی‌ها قبل از خرید می‌تواند به شما کمک کند تا فلزیابی با ویژگی‌های موردنظر خود را انتخاب کنید.

  4. کیفیت ساخت و مقاومت: کیفیت ساخت و مقاومت فلزیاب نقش مهمی در عملکرد و عمر مفید آن ایفا می‌کنند. تحقیق در مورد کیفیت ساخت محصولات مختلف و مطالعه نقد و بررسی‌های مشتریان می‌تواند به شما در انتخاب فلزیابی با کیفیت کمک کند.

  5. قیمت: قیمت محصول خریداری شده باید با بودجه شخصی شما همخوانی داشته باشد. قبل از خرید، بهتر است بازار را بررسی کنید و محصولات مختلف را مقایسه کنید.

 

دستگاه شعاع زن 09197977377

دستگاه شعاع زن فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

قیمت فلزیاب شعاع زن

قیمت فلزیاب‌های شعاع زن می‌تواند بسیار متنوع باشد. و بسته به برند، مدل، قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت دستگاه‌ها متفاوت باشد. برخی از فلزیاب‌های شعاع زن در بازار قیمتی حدوداً بین ۵۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار دارند. البته، قیمت‌ها ممکن است در برخی موارد بسته به قابلیت‌ها و مشخصات خاص دستگاه. به بالاتر از این محدوده هم برسد .

بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌های فعلی فلزیاب‌های شعاع زن، مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی، سایت‌های اینترنتی معتبر یا مشاوره با متخصصان است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز محصول مورد نظر خود با کارشناسان مجرب شرکت ما در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *