نقطه زن

خرید فلزیاب Quest Q35

خرید فلزیاب Quest Q35 09197977377

خرید فلزیاب Quest Q35

فلزیاب Quest Q35 محصول شرکت Quest ساخته شده با استانداردهای برتر فلزیاب ها می‌باشد. این دستگاه ضد آب و با کارایی بالا است و قابلیت هایی نظیر کویل های ضد آب، هشدار لرزشی، هدفون بی‌سیم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر با کارکرد بالای ۱۴ ساعت، دسته قابل تنظیم، نمایشگر عمق، تنظیم نور صفحه نمایش و… را ارائه می‌دهد.

 

خرید فلزیاب Quest Q35 09197977377

خرید فلزیاب Quest Q35 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های فلزیاب Quest Q35

از دیگر قابلیت های این دستگاه فلزیاب می‌توان به ضد آب بودن آن تا عمق حدود ۶ متر، طراحی کاربر پسند و قابلیت تنظیم طول دسته اشاره کرد. علاوه بر اینها، سازگاری فلزیاب های کوئست این امکان را به کاربر می‌دهد تا در تمامی محیط ها از جمله پارک ها، بیابان ها، تپه های شنی، غار و نهر، رودخانه، کوه و جنگل به جستجو بپردازد.

  • قابلیت کنترل صدا و لرزش
  • تنظیم موقعیت دسته فلزیاب
  • نمایش میزان عمق
  • نمایش نور صفحه نمایش دو سطحی
  • شارژر USB و …

 

خرید فلزیاب Quest Q35 09197977377

خرید فلزیاب Quest Q35 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

جستجوی فلزات در فلزیاب QUEST Q35

فناوری های به کار رفته در فلزیاب QUEST Q35 باعث می‌شود تا دستگاه بتواند در زمین هایی که اهداف بسیار نزدیک به هم قرار دارد نیز با دقت به کاوش پرداخته و اشایاء مدفون را به سادگی و با دقت بالا کشف کند. این اهداف می‌توانند فلزات باارزش و طلا باشند یا زباله و آهن. سرعت بازیابی دستگاه به سبت نسخه های قبلی بالاتر است. به این معنی که برای بازنشانی پس از شناسایی یک هدف به زمان کمتری نیاز دارد تا سراغ هدف بعدی برود. علاوه بر اینها، قابلیت تفکیک اهداف از مزیت های مهم دیگری در این فلزیاب به شمار می‌رود که عمل جستجو را بسیار ساده و دلپذیر تر می‌کند.

در برخورد با اهداف آهنی، سرعت بازیابی کمی پایین تر می‌آید اما میزان عمق کاوش بیشتر می‌شود. یعنی دستگاه QUEST Q35، اهداف آهنی را در عمق بیشتری از زمین می‌تواند شناسایی کند. افراد می‌توانند در آب های شور یا شیرین نیز بدون نگرانی شروع به جستجو کنند. امکاناتی که طلایاب کوئست در اختیار دارد، می‌تواند در این زمین ها و زمین های آغشته به مواد معدنی با در نظر گرفتن دو تن متفاوت اهداف را تشخیص دهند. در صورتی که بسیاری از فلزیاب های دیگر در این شرایط به چالش کشیده می‌شوند، دستگاه قدرتمند QUEST Q35 به راحتی این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 

خرید فلزیاب Quest Q35 09197977377

خرید فلزیاب Quest Q35 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

عمق زنی

دستگاه فلزیاب QUEST Q35 می‌تواند انواع فلزات را تا عمق ۱.۵ متری زمین تشخیص دهد. توانایی کار این سیستم قوی در انواع زمین ها و سازگاری با تمام شرایط آب و هوایی و همینطور مقاومت در برابر نفوذ آب به دستگاه، باعث محبوبیت بیشتر آن و تمام محصولات Quest شده است.

قیمت فلزیاب QUEST Q35

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه QUEST Q35 متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

1 نظر برای “خرید فلزیاب Quest Q35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *