نقطه زن

خرید فلزیاب GTI 2500

خرید فلزیاب GTI 2500 09197977377

خرید فلزیاب GTI 2500

فلزیاب GTI 2500 محصول شرکت گرت آمریکا و صاحب برترین تکنولوژی ها به منظور فلزیابی و طلایابی می‌باشد. یک فلزیاب با کیفیت تخصصی است که عملکرد بالایی ارائه می‌کند. در حالیکه به تنظیمات پیچیده نیاز ندارد. حتی یک کاوشگر تازه کار با چند ساعت تمرین می‌تواند با اطمینان کامل مکانهایی را که قبلا هم کاوش شده است را جستجو و هدفهایی را کاوش کند که سایرین آن‌ها را ندیده‌اند.

 

خرید فلزیاب GTI 2500 09197977377

خرید فلزیاب GTI 2500 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های فلزیاب GTI 2500

GTI 2500 با ویژگی‌های دید گنج، صدای گنج، تمام فلزات و مدارهای پیشرفته فلزیابی است که می‌توان آن را در موارد بسیار زیادی از کاوش سکه، کاوش در سواحل و کاوش اشیاء عتیقه گرفته تا کاوش‌های الکترونیکی و کاوش پناهگاه‌ها به کار برد. کار کلی GTI 2500 توسعه یافته است. افزایش عمق کاوش حتی در نامساعد‌ترین زمین‌ها موجب شده است تا پیش از خرید هر فلزیاب جدید GTI 2500 به دقت بررسی کنید.

فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ به اندازه‌ای دقیق است که می‌تواند نوع و حجم طلای زیر خاک را نیز به شما بگوید. این ویژگی‌ می‌تواند برای یک اپراتور حرفه‌ای و یک اپراتور آماتور طلا غوغا کند. به این موضوع توجه داشته باشید که این گنج یاب دارای سیستم TR است. این سیستم به شما کمک می‌کند که دقت کاوش بسیار بالاتری داشته باشید.

از طرفی صفحه نمایش این دستگاه به شما کمک می‌کند که عمق هدف و شرایط طلای پیدا شده به صورت دقیق را رصد کنید. شما با دستگاه فلزیاب گرت جی تی آی garret gti 2500 می‌توانید عمق دو تا سه متر را به صورت دقیق و با دقت بسیار بالا کاوش کنید.

شناسایی گرافیکی هدف

اگر شما تجربه کاوش طلا داشته باشید، می‌دانید که در برخی مواقع شما برای کاوش دقیق و همچنین به دست آوردن عمق دقیق طلای مدفون شده نیاز به جستجوی بیشتر و حفاری‌های طولانی خواهید داشت. اما شما با فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ می‌توانید به صورت دقیق مختصات و مشخصات طلا، نقره، اشیا باستانی و… را داشته باشید. در این صورت شما می‌توانید کیفیت کاوش خود را افزایش دهید.

تفکیک دقیق فلزات و بالانس خودکار

همانطور که می‌دانید طلای خالص وجود ندارد، چرا که طلای خالص با عیار بالا بسیار نرم است و از طرفی خاصیت چکش خواری مناسبی نیز ندارد. به همین دلیل است که در گذشته طلا را با موارد مختلف ترکیب می‌کردند. این موضوع منجر به می‌شود که گنج یاب شما نتواند به درستی این طلا را پیدا کند. اما در فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ شما چنین چالشی نخواهید داشت. چرا که تفکیک فلزات در این گنج یاب به صورت صد در صد است و شما می‌توانید اطمینان داشته باشد طلایی که از چشم دیگران پنهان مانده است را شما به سادگی پیدا کنید.

 

خرید فلزیاب GTI 2500 09197977377

خرید فلزیاب GTI 2500 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قابلیت کاوش در شب

ممکن است که شما در یک منطقه خاص بخواهید به کاوش طلا بپردازید و نیاز باشید که به صورت شبانه این کار را انجام دهید. این دستگاه دارای چراغ مخصوص کاوش طلا در شب می‌باشد. این موضوع به نحوی است که نظر و توجه دیگران را به شما جلب نمی‌کند. کاوش طلا در برخی مواقع لازم است که به صورت بی سر و صدا و در محیطی امن انجام شود. این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند.

رابط کاربری ساده

از مهمترین ویژگی یک گنج یاب این است که رابط کاربری ساده داشته باشد تا هر کسی به سادگی بتواند از آن استفاده کند. خوشبختانه فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ این قابلیت را دارد و شما می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند که زمان ارزشمند خود را صرف تمرین و تکرار با این دستگاه نکنید.

قابلیت تنظیم میزان دقت و حساسیت

از مهمترین ویژگی‌های فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ این است که شما می‌توانید به سادگی سرعت و دقت عمق زنی این دستگاه را تغییر دهید. بنابراین زمانی که لازم است که یک منطقه حدودی از وجود طلا پیدا کنید، دیگر نیاز به زمان بیشتر نخواهید داشت.  این دستگاه قابلیت تعیین هدف نیز دارد که می‌تواند کار شما برای کاوش طلا بسیار ساده کند. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که فلزیاب گرت جی تی آی ۲۵۰۰ می‌تواند صدای شخصی سازی شده نیز به شما تحویل دهد که می‌تواند روی کیفیت کاوش طلای شما تاثیر بگذارد.

مشخصات دستگاه GTI 2500

دارای سیستم کارکرد TR (فرستنده و گیرنده)
دارای صفحه نمایش تصویری. نشان دهنده اندازه و عمق هدف
شناسایی گرافیکی هدف
تفکیک صد در صد فلزات
نشان دهنده شکل هدف
تنظیم اتوماتیک نسبت به تغییرات جنس زمین
حذف آلودگیهای زمین بصورت خودکار
دارای چراغ صفحه نمایش برای دید بهتر در شب
نقطه یابی دقیق هدف و جستجوی تمامی فلزات در اعماق زمین
دارای سه لوپ جستجوگر برای کاوش در اعماق مختلف زمین (لوازم جانبی قابل خرید می‌باشد)
بسیار سبک و زیبا با حمل و نقل آسان
نصب و راه اندازی سیستم در زمان بسیار کوتاه جهت کاوش
و دارای ده‌ها امکان دیگر برای کاوشگران حرفه‌ای.
دارای لوپ ضد آب-دارای کتابچه راهنما-دارای فیلم آموزشی
دستگاه GTI 2500 با تکنولوژی کاوش جواهرات
ارتباط مقیاسهای A-E با اندازه تصوری هدف در صفحه نمایش LCD
مقیاس عدد عمق دقیق کاوش را ارائه می‌کند.
دامنه شناسایی هدف مثل قوطی‌ها

 

خرید فلزیاب GTI 2500 09197977377

خرید فلزیاب GTI 2500 فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

تست فلزیاب GTI 2500

این دستگاه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. شما چه یک اپراتور حرفه‌ای باشید و چه یک اپراتور آماتور به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. البته به این نکته نیز باید توجه داشت باشید که شما با دستگاه فلزیاب گرت جی تی آی Garrett GTI 2500 می‌توانید به صورت حرفه‌ای کاوش طلا در شب را نیز تجربه کنید. چرا که این دستگاه برای شما ابزار ویژه کاوش در شب را دارد. با خرید از شرکت آسیامدرن تست کامل محصول نیز انجام می‌شود تا از عملکرد دستگاه اطمینان حاصل کنید.

قیمت فلزیاب GTI 2500

به دلیل وابستگی شدید به نرخ ارز قیمت این محصول نیز متغیر می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از آخرین قیمت ها با مشاوران ما در شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *