ردیاب, شعاع زن

خرید ردیاب گلد لجند

خرید ردیاب گلد لجند 09197977377

خرید ردیاب گلد لجند

ردیاب گلد لجند ساخت کمپانی Geo Ground کشور آلمان می باشد. این فلزیاب دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. دستگاه GOLD LEGEND، جدیدترین ردیاب طلای سال ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است. این دستگاه ردیاب به دلیل سهولت استفاده و قیمت اقتصادی بی‌سابقه‌اش که بهترین فلزیاب برای گنج یابی را تشکیل می‌دهد، دستگاهی است که برای مبتدیان و جستجوگران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

 

کمپانی Geo Ground با به کارگیری برترین و به روز ترین تکنولوژی ها و فناوری های جهان اقدام به تولید دستگاه هایی پیشرفته و کارآمد می‌کند. یکی دیگر از محصولات این شرکت ردیاب گلد ویژن می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با ردیاب گلد ویژن کلیک کنید.

خرید ردیاب گلد لجند 09197977377

خرید ردیاب گلد لجند فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

سیستم های جستجو

ردیاب گلد لجند با بهره گیری از پنج سیستم جستجو، دقت کار را افزایش داده و کاربر را با درصد موفقیت بالاتری در یافتن طلا و گنج رو به رو می‌کند. این پنج سیستم عبارتند از:

۱- سیستم جستجوی برد بلند

۲- سیستم حالت آزاد

۳- سیستم عمق هوشمند

۴- سیستم جستجوی یونی

۵- سیستم جستجوی بیونیک

سیستم جستجوی یونی

بر اساس یک فناوری کاملا جدید توسعه یافته است، که اولین در نوع خود در دستگاه ها است و نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم سنتی قبلی است. جایی که فناوری جدید امکان تشخیص دقیق‌تر میدان‌های یونی حاصل از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم می‌کند، که دریافت و پردازش دقیق سیگنال‌ها را تضمین می‌کند. با قابلیت کنترل برخی از تنظیمات سیگنال روی صفحه برای اطمینان از نتایج دقیق، کاوش فلزات را راحت تر می کند. جستجوی میدان‌های یونی ناشی از اهداف بالقوه از طریق سنسور هوشمند انجام می‌شود، که یک کاوشگر جستجوی ویژه با فناوری جدید برای جستجوی دقیق است و در یک درگاه ویژه در سمت جلوی واحد اصلی دستگاه نصب می‌شود.

سیستم جستجوی بیونیک

به روشی مشابه مانند سیستم یونی کار می کند، اما تفاوت این است، سیگنال های یونی از یک جسم فلزی خاص، به عنوان مثال از یک سکه طلا گرفته می شود، سپس جستجو به سمت گرفتن سیگنال های یونی مشابه فلز هدایت می شود. این بدان معناست که در سیستم جستجوی یونی، جستجو تصادفی است. اما در سیستم بیونیک جستجو بر اساس یک نوع هدف خاص بر اساس سیگنال های از پیش تعریف شده هدایت می شود.

در این سیستم نوع فلزی که باید جستجو شود، در محیط اطراف با هدایت سنسور هوشمند به سمت نمونه ای از فلزی که باید جستجو شود. به عنوان مثال یک سکه نقره یا یک قطعه طلا تعیین می شود. صفحه جستجو، در صورت جستجو توسط سیستم Bionic، یک نشانگر دایره ای تغییر یافته را به رنگ سبز نشان می دهد و هنگامی که سیگنال هدف گرفته می شود، نشانگر با صدای صوتی از طریق بلندگوی داخلی دستگاه به رنگ قرمز تغییر می کند.

 

خرید ردیاب گلد لجند 09197977377

خرید ردیاب گلد لجند فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

ویژگی های ردیاب گلد لجند

ردیاب GOLD LEGEND یک فلزیاب کوچک و با کاربری آسان از طریق یک برنامه ساده است. که ابزاری آسان برای انتخاب سیستم های جستجو، تنظیم تنظیمات آنها و مشاهده نتایج به صورت بصری در صفحه رنگی دستگاه فراهم می‌کند. این دستگاه ردیاب به دلیل سهولت استفاده و قیمت اقتصادی بی‌سابقه‌اش که بهترین فلزیاب برای گنج یابی را تشکیل می‌دهد. دستگاهی است که برای مبتدیان و جستجوگران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

سایر مشخصات گلد لجند

  • تشخیص انواع فلزات و مواد معدنی مانند نقره، مس پلاتین و آهن
  • تشخیص طلا و اشیای مدفون ساخته شده از طلا مانند سکه های طلا و جواهرات
  • کشف آثار باستانی مانند مجسمه های برنزی – شمشیر یا خنجر فولادی – ظروف و
  • دارای سنسور های هوشمند
  • واحد دسته بی سیم
  • آنتن های RF
  • درفترچه راهنمای کاربران
  • فرکانس  ۷۲ مگاهرتز
  • نوع حافظه SD با ظرفیت ۲ گیگابایت
  • نوع صفحه نمایش TFT LCD HMI با سایز ۳.۵
  • نور پس زمینه LED برای دید بهتر
  • جک نوع ۳.۵ میلی متر
  • اسپیکر داخلی ۳ وات
  • نوع باتری لیتیوم یون
  • لیزر ۶۵۰ نانومتر / ۵ مگاوات
  • قابلیت لرزش هنگام شناسایی اهداف
  • دمای عملیاتی ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  • وزن ۳۲۰۰ گرم
  • دارای ۵ سیستم جستجو

 

خرید ردیاب گلد لجند 09197977377

خرید ردیاب گلد لجند فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

عمق زنی ردیاب گلد لجند

دستگاه ردیاب گلد لجند با بهره گیری از ۵ سیستم جستجوی دقیق قادر به شناسایی انواع فلزات و قطعات طلا، غارها و راهرو های پنهان شده زیر زمین تا عمق ۴۰ متر می‌باشد.

قیمت ردیاب گلد لجند

این ردیاب افسانه‌ای در سخت‌ترین شرایط بدلیل طراحی مقاومیکه دارد، عملکرد استثنایی ارائه می‌کند. قدرت عمق زنی عالی و قابلیت تشخیص پیشرفته آن در مکان های آلوده به ذرات مختلف به همراه عملکرد بی صدا و پایدار آن، همه کاوشگران را مجذوب خود می کند. به دلیل وابستگی به نرخ ارز، قیمت ردیاب گلد لجند متغیر می‌باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها با مشاوران شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

1 نظر برای “خرید ردیاب گلد لجند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *