درباره فلزیاب و گنج یاب

خرید دسته لوپ فلزیاب

خرید دسته لوپ فلزیاب 09197977377

خرید دسته لوپ فلزیاب

فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی با تکنولوژی و کارایی متفاوت هستند که هر یک به روشی خاصی قادر به کشف فلزات دفن شده در زیر زمین، دیواره ها و … هستند. فلزیاب ها کاربرد های زیادی دارند و بر حسب نیاز کاربر استفاده می‌شوند.

 

خرید دسته لوپ فلزیاب 09197977377

خرید دسته لوپ فلزیاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قطعات دستگاه فلزیاب

فلزیاب ها نیز مانند هر دستگاه دیگری از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارد و معمولا نبود یا نقص در یکی از اجزاء باعث اختلال در کار با آن می شود.

  1. یکی از این قطعات دستگیره تعادل در آن می باشد. این دستگاه هنگام کار با دستگاه باعث ایجاد تعادل می‌شود. وقتی شما با دست خود دسته فلزیاب را می‌گیرید، دستگیره تعادل دقیقا بین آرنج و مچ دست شما قرار می گیرد و باعث کنترل بهتر فلزیاب می شود.
  2. جعبه کنترل یا جعبه مادر نیز از دیگر قطعات به کار رفته در یک دستگاه فلزیاب است که به نوعی مرکز کنترل سیستم شما می باشد و شامل مدار و قطعات ، باتری ، بلندگو ، ریز پردازنده ها و …است.
  3. دسته (میله): میله ای به طول تقریبا ۱ متر که تمام متعلقات دستگاه مانند جعبه کنترل، دستگیره تعادل، لوپ بر روی آن سوار می شود.
  4. لوپ یا کویل : یکی از بخش های کاربردی و مهم یک فلزیاب می باشد که وظیفه ارسال و دریافت سینگال و تشخیص هدف را برعهده دارد.

 

خرید دسته لوپ فلزیاب 09197977377

خرید دسته لوپ فلزیاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

دسته فلزیاب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دسته فلزیاب باید دارای ویژگی های مخصوص به خود باشد. اولین ویژگی مهم وزن آن است. استحکام در کنار وزن سبک می‌تواند ایده آل ترین ترکیب برای یک دسته فلزیاب باشد. از دیگر ویژگی ها می‌توان به طول قابل تنظیم و نوع طراحی آن اشاره کرد. طول دسته فلزیاب باید با اندازه کافی بلند باشد تا هر اپراتوری بتواند با آن کار کند و همچنین قابل جمع شدن و تنظیم باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد و یا متناسب با قد کاربر تنظیم کرد.

طراحی دسته باید ارگونومیک باشد و دارای انحناهای استاندارد در قسمت انتهای دسته باشد. دسته و لوپ های تولیدی در شرکت ما دارای بالاترین استاندارد های روز جهان بوده و توسط متخصصان با تجربه و استفاده از به روز ترین دستگاه‌های الکترونیکی تولید شده و در شرایط گوناگون کاملا تست می‌شوند. علاوه بر دسته های لوپ، خود لوپ ها نیز با اکثر فلزیاب ها سازگاری کامل داشته و در سایز های مختلف نیز تولید می‌شوند. کویل های کوچک حساسیت بیشتری به اشیا کوچک دارند و تشخیص و عملکرد بهتری را در خاک های آلوده دارند.

ویژگی ها

  • قابلیت تغییر فاصله آرنجی بدون چرخش
  • زیبایی و مدرن بودن
  • اهرمی بودن باز بست دسته
  • محل نصب دستگاه
  • محل نگهدارنده باتری
  • ساخته شده از مواد باکیفیت و طول عمر بالا
  • قیمت مناسب
  • ارگونومیک و وزن سبک

 

خرید دسته لوپ فلزیاب 09197977377

خرید دسته لوپ فلزیاب فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

قیمت دسته لوپ فلزیاب

برای خرید یک دسته فلزیاب مناسب باید به مواردی توجه داشته باشید. علاوه بر ویژگی های ظاهری که باید مد نظر قرار دهید شرکتی که از آن خرید می‌کنید باید معتبر باشد تا نتیجه خوبی از خرید خود کسب کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *