درباره فلزیاب و گنج یاب

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی 09197977377

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی

دستگاه فلزیاب ابزاری است که با ایجاد میدان مغناطیسی باعث می شود که بتوانید فلزات دفن شده در زیر زمین را پیدا کنید. این دستگاه، توانایی شناسایی اهداف فلزی در نزدیکی خود را دارد. این برای پیدا کردن اتصالات فلزی پنهان درون اشیاء، یا اشیاء فلزی در زمین زیرزمینی مفید هستند. فلزیاب ها دارای انواع مختلف با سیستم کارکرد مختلف هستند.

 

 

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی 09197977377

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب چگونه کار می‌کند؟

گنج یاب یا فلزیاب با ارسال یک میدان الکترومغناطیسی از کویل جستجو به زمین کار می کنند. اشیاء فلزی (اهداف) در میدان الکترومغناطیسی قرار می گیرند انرژی می گیرند و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کنند. کویل جستجوگر آن را دریافت می کند و کاربر را با تولید یک هشدار آگاه می سازد. بیشتر فلزیاب های نسل جدید این توانایی را که بین اهداف مختلف تفکیک ایجا کنند و می توانند تنظیم شوند که اهداف ناخواسته را نادیده بگیرند.

درباره عمق کاوش فلزیاب ها

  • زمین های دارای مواد معدنی :یک هدف در زمین کم کربناته می تواند نسبت یک هدف در زمین بسیار کانالیزه در عمق بیشتری کشف شود.. سطح کانی سازی خاک تاثیر قابل توجهی در عمق تشخیص دارد.
  • عمق هدف : اهداف بزرگ می تواند در عمق بیشتری از اهداف کوچک شناسایی شود.
  • شکل هدف : اشکال دایره ای مانند سکه ها و حلقه ها می تواند عمیق تر از اشکال نازک مانند تیکه های کوچک آهن شناسایی شود.
  • جهت گیری هدف : یک سکه افقی (به عنوان مثال مسطح) می تواند عمیق تر از یک سکه عمودی (به عنوان مثال در لبه) تشخیص داده شود.
  • متریال هدف : فلزات رسانایی بالا (به عنوان مثال نقره) می توانند عمیق تر از فلزات رسانایی کم (مانند سرب) شناسایی شوند.

 

انواع فلزیاب ها

استفاده از فلزیاب برای برای کاربرد های مختلفی مانند پیدا کردن گنج و دفینه، فعالیت های باستانی و زمین شناسی، فعالیت های صنعتی و گاها جهت سرگرمی می باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا انواع فلزیاب ها را بررسی کنیم.

 

 

 

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی 09197977377

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که به جز شناسایی فلزات توانایی اسکن و ارائه تصویر از عوامل زیر زمین را داشته باشد. این دستگاه ها با استفاده از سنسور هایی که دارند زمین را اسکن کرده و اطلاعات را به صورت گراف های رنگی سه بعدی ذخیره می کنند و بعد با استفاده از نرم افزار های مخصوص اپراتور می تواند داده های دریافتی را تجزیه و تحلیل کند که این عمل کمک زیادی در تشخیص عمق هدف ، محل هدف ، ابعاد هدف و همچنین از حفاری بیهوده جلوگیری می کند.

با بهترین فلزیاب های تصویری آشنا شوید.

فلزیاب نقطه زن

فلزیاب های نقطه زن دسته ای از فلزیاب ها هستند که برای پیدا کردن محل دقیق اهداف به کار می‌روند. بعضی از نقطه زن های پیشرفته قادر به اسکن فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق فلز و ابعاد آن نیز هستند. این دسته از فلزیاب ها دارای اندازه و انواع مختلفی هستند ،از فلزیاب دستی کوچک تا دستگاههای بزرگ و کامل که دارای قابلیت نقطه زنی هستند.

برای آشنایی با فلزیاب های نقطه زن مقاله دستگاه نقطه زن را بخوانید.

فلزیاب شعاع زن

این دستگاهها معمولا دارای یک جفت دسته آنتن بوده و خوراک خور می‌باشند. منظور از خوراک خور بودن این است که اگر برای مثال شما درون دستگاه طلا را قرار دهید دستگاه به دنبال فرکانس های مشابه خوراک قرار داده شده میگردد و شما را به محل قرار گیری آنها هدایت می‌کند. کار با این فلزیاب ها به تجربه بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب ها نیاز داشته و کاوشگر نیز در عملکرد دستگاه تاثیر مستقیم دارد.

جهت آشنایی با فلزیاب های شعاع زن کلیک کنید.

 

 

 

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی 09197977377

بهترین فلزیاب ها برای افراد مبتدی فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

فلزیاب مناسب افراد مبتدی

برای شروع کاوش و فلزیابی، افراد مبتدی نیاز به دستگاهی دارند که علاوه بر ارائه عملکرد خوب کار با آن ساده نیز باشد تا در اولین تجربه دچار سردرگمی نشوند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و معرفی دستگاه های فلزیابی پرداخته ایم که ار با آن مناسب هر فرد تازه کاری می‌باشد.

فلزیاب سیمپلکس پلاس

طلایاب سیمپلکس پلاس محصول شرکت نوکتا ترکیه جزء بهترین سکه یاب های بازار است. عمق فلزیاب سیمپلکس پلاس برابر با ۱/۵ متر است . این فلزیاب حساسیت عالی نسبت به اهداف ریز دارد. با داشتن این دستگاه فلزیاب هنگام حفاری و کاوش، دیگر هیچ فلز ریز و ارزشمندی را از دست نخواهید داد.

فلزیاب AT Pro

فلزیاب گرت پرو Garrett AT PRO محصول شرکت آمریکایی گرت مناسب برای جستجوهای سطحی و عمق کاوش کم می باشد و در آب تا عمق ۳ متر قابل کاربری می باشد. از مزایای این دستگاه می توان به وزن سبک، طراحی آرگونومیک و توانایی کاوش انواع فلزات، جواهرات، سکه ها و اشیاء باستانی با تعیین موقعیت و عمق هدف نام برد.
خرید فلزیاب 09197977577

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *