درباره فلزیاب و گنج یاب

آموزش فلزیاب سیمپلکس پلاس

آموزش فلزیاب سیمپلکس 09197977377

آموزش فلزیاب سیمپلکس پلاس

نقطه زن +simplex ساخت شرکت ماکرو ترکیه از دستگاههای با کیفیت این کمپانی است. شرکت آسیامدرن نماینده رسمی شرکت ماکرو ترکیه با ضمانت خرید و آموزش رایگان در خدمت علاقمندان کاوشگر است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های فلزیاب سیمپلکس پلاس آشنا شوید.

 

 

آموزش فلزیاب سیمپلکس 09197977377

آموزش فلزیاب سیمپلکس فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

  • سیستم vlf با فرکانس ۱۲ khz
  • دارای تفکیک انواع فلزات
  • کاملا ضدآب تا عمق‌ ۳ متر و محافظت گرد و غبار(IP68)
  • کویل دابلD با اندازه ۱۱ اینچ
  • قابلیت خاموش کردن یا کم کردن صدای آهن
  • تفکیک کامل فلزات
  • داری ۴ مد جستجو ( پارک-فیلد-ساحل و ال متال)
  • قابلیت بروز رسانی از طرق USB
  • سازگار با هدفون های بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز
  • دارای ویبره هنگام تشخیص هدف
  • دارای تنظیم نور پس زمینه-صفحه کلید و چراغ LED
  • کم حجم و وزن سبک
  • قابلیت شارژ با پاوربانک

 

درباره کمپانی سازنده

کمپانی نوکتا دراستانبول ترکیه درسال ۲۰۰۱ تاسیس شده و در مدت زمان کمی به یکی از برندهای مطرح در این عرصه تبدیل شده است.این شرکت در تولیدات خود از فناوریهای به روز استفاده کرده و تولیدات خود را پس از گذراندن تست های مختلف ثبت کرده و پس از کسب مجوز های لازم محصولات خود را به بازار عرضه مینماید.

شرکت آسیامدرن نماینده رسمی شرکت نوکتای ترکیه افتخار دارد انواع مختلف فلزیاب از برندهای متفاوت برای کاوشگران علاقمند را تهیه کرده و همراه با آن آموزش های کامل مرتبط  را تا حرفه ای شدن شما مشتریان عزیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 

آموزش فلزیاب سیمپلکس 09197977377

آموزش فلزیاب سیمپلکس فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

 

ویژگی های دستگاه گنج یاب Simplex+

 

۱- فلزیاب سیمپلکس پلاس جدیدترین مدل پایه از شرکت Nokta / MAKRO است. سیمپلکس ۱.۳ کیلوگرمی  تا عمق ۳ متر زیر آب قابلیت کارکردن را دارد. پس از جستجو، می توانید فلزیاب را زیر شیر یا دوش بشویید. دوش باران نیز برای سیمپلکس مشکلی ندارد. قاب قابل جمع شدن و تنظیم طول است ، حداقل طول ۶۳ سانتی متر است (اندازه بسته) حداکثر طول ۱۳۲ سانتی متر است.

۲- زمینهای مختلف به کاربر نشان می دهد که چه نوع فلزی می تواند باشد. آهن به عنوان یک تن صدای کم و فلزات غیر آهنی و گرانبها با تن صدای بالاتر تولید می شود. در همان زمان، فلزیاب دارای نمایشگر هدایت دیجیتال با دامنه هدایت از ۱ تا ۹۹ است. مقدار عددی به شما امکان می دهد مستقیما ببینید نوع فلز یا جسم چیست. اعداد ۰ تا ۱۵ برای آهن، عدد ۵۰ برای طلا و عدد ۶۵ برای یک سکه یورو و غیره است.

۳- در صورت لزوم ، Simplex همچنین می تواند فلزات / اشیا objects ناخواسته را با تفکیک کننده خود فیلتر کند. این عملکرد اغلب برای حذف قطعات کوچک آهن مانند ناخن از ابتدا استفاده می شود. یک تابع گزینه فیلتر کردن محدوده های خاص هدایت را ارائه می دهد. منو توسط نمادها هدایت می شود و بنابراین از زبان مستقل است.

۴- علاوه بر تن صدا و شناسه شی بر روی صفحه نمایش ، دارای عملکرد لرزشی نیز می باشد. لرزش برای تشخیص زیر آب ایده آل است. قطب تلسکوپی مثلثی را می توان با هم تا ۷۶ سانتی متر فشار داد. صفحه نمایش و نور پس زمینه کلید برای جستجو در شب ایده آل است. ردیاب دارای یک حافظه داخلی است و حتی در حالت روشن و خاموش بودن آخرین تنظیمات را حفظ می کند. باتری ردیاب با شارژر عرضه شده شارژ می شود. با یک بار شارژ می توانید حداکثر ۱۵ ساعت جستجو کنید.

۵- نقطه زن سیمپلکس Simplex قابل به روزرسانی است. به محض اینکه توسعه دهندگان یک بروزرسانی جدید (میان افزار) ارائه دهند، می توان از طریق اتصال USB به صورت آنلاین بر روی فلزیاب نصب کرد.

 

امکانات نقطه زن Simplex پلاس

  • با این دستگاه تا ۳ متر (۱۰ فوت) را زیر آب کاوش کنید  و از برخورد گرد و غبار کاملا محافظت کنید.
  • قابلیت تنظیم صدای بلند یا کم
  • دارای ۵ حالت جستجو :  زمینی / پارک ۱ / پارک ۲ / ساحل / تمام فلزات ALL METAL
  • این دستگاه با تشخیص هدف ویبره دارد. ایده آل برای کاربران کم شنوا و همچنین برای تشخیص در زیر آب است.
  • نمایشگر عالی: که همه چیز را دارد – نور پس زمینه LCD، نور پس زمینه صفحه کلید و چراغ قوه LED.

 

 

 

آموزش فلزیاب سیمپلکس 09197977377

آموزش فلزیاب سیمپلکس فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن ۰۹۱۹۷۹۷۷۳۷۷

 

 

تنظیمات فلزیاب سیمپلکس پلاس

عمق فلزیاب سیمپلکس پلاس | +SIMPLEX چیزی حدود ۱.۲ متر می باشد. سیمپلکس می تواند فلزات ریز را شناسایی کند، از جمله این فلزات میتواند به سکه، انگشتر اشاره نمود. متعلقات فلزیاب سیمپلکس پلاس شامل : هدفون بی سیم، وایرلس در مدل پرو با فرکانس ۲.۴ هرتز می باشد.

این دستگاه فلزیاب دارای رابط کاربری ای بسیار ساده است و فقط کافیست تا دستگاه را روشن کرده و به کاوش بپردازید. بالانس فلزیاب به صورت خودکار با سطح زمین انجام می شود. این فلزیاب ضد آب بوده و قابلیت کارکرد در تمامی محیط های خیس و زیر آب را دارا می باشد. دارا بودن استاندارد IP68 این دستگاه را قادر میسازد که تا عمق ۳ متری زیر آب بدون هیچ مشکلی کار کند. قدرت تفکیک در این دستگاذه بسیار خوب و دقیق است و میتوانید برای گنج یابی و دفینه یابی نیز از آن استفاده کنید.

نتایج تست فلزیاب سیمپلکس پلاس

فلزیاب سیمپلکس یک دستگاه با تعادل خودکار زمین می باشد. که دارای حالت های جستجوی از پیش تعیین شده، از جمله حالت ساحلی، در طراحی منوی تکی با کاربری بسیار آسان است. چه در جستجوی سکه، مصنوعات یا جواهرات در خشکی یا زیر آب باشید، همچنین این دستگاه مقرون به صرفه ترین و در عین حال بادوام ترین فلزیاب است که دارای سبکی مدرن و سبک وزن است. فلزیاب سیمپلکس دارای امکانات منحصر به فردی می باشد که این ویژگی ها باعث شده است بسیار پر فروش باشد.

خرید فلزیاب 09197977577


از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.


 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *